آسفالت ۱۲۰ هزار مترمربع از معابر مهاباد

سرپرست معاونت عمران شهرداری مهاباد گفت: عملیات آسفالت، لکه‌گیری و روکش ۱۳۰ هزار متر مربع از معابر این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، جمال یوسفی اظهار کرد: برای آسفالت و بهسازی این میزان از معابر بیش از ۲۱ هزار تُن قیر در نظر گرفته شده است که ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن برآورد شده است.

وی ادامه داد: برابر بودجه سال جاری چهار فقره قرارداد، شامل دو قرارداد ۵۰ میلیارد ریالی برای آسفالت و دو قرارداد ۱۰ میلیارد ریالی برای لکه‌گیری و چاله‌گیری خیابان‌های اصلی شهر با پیمانکاران منعقد شده است.

سرپرست معاونت عمران شهرداری مهاباد با اشاره به اینکه عملیات آسفالت و لکه‌گیری معابر تا سه ماه آینده به اتمام می‌رسد، عنوان کرد: در اجرای عملیات آسفالت معابر در مهاباد اولویت با خیابان‌هایی است که آسفالت آن‌ها غیرقابل تردد است.

یوسفی با اشاره به اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال بودجه به بخش عمران شهرداری خاطرنشان کرد: احداث چند پارک محله‌، تجهیز و نوسازی پارک‌های سطح شهر و بتن‌ریزی و پلاک‌بتن معابر شهر و تکمیل پروژه کمربندی "داشامجید" از جمله برنامه‌های شاخص شهرداری برای سال جاری است.

وی گفت: بودجه مصوّب شهرداری مهاباد برای سال جاری با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۷۵۰ میلیارد ریال تعیین شده است؛ بیش از ۶۰ درصد بودجه سال جاری معادل ۴۶۰ میلیارد ریال صرف هزینه خدمات شهرداری و پرسنل می‌شود و ۴۰ درصد باقیمانده نیز برای پروژه‌های عمرانی شهر در نظر گرفته شده است.

شهردار مهاباد تصریح کرد: بیش از ۹۷ درصد بودجه پیش‌بینی در سال گذشته معادل ۵۸۰ میلیارد ریال در قالب سه سرفصل خدمات شهری، خدمات اداری و عمران شهری محقق شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 435792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.