سقوط مرگبار کودک نیشابوری در کوره آجرپزی

مصدوم شدن هفت نفر در تصادف اتوبوس واحد با نیسان، ماجرای سوزنی در سر نوزاد چابهاری، دستگیری تبهکار حرفه‌ای، سقوط مرگبار کودک نیشابوری در کوره آجرپزی، مرگ دلخراش معدنچی در ریزش معدن و قتل مردی در مقابل خانه‌اش را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سخنگوی اورژانس آذربایجان‌ شرقی از مصدوم شدن هفت نفر در سانحه برخورد یک دستگاه نیسان با اتوبوس و سپس برخورد اتوبوس با جدول کنار خیابان خبر داد.

وحید شادی‌نیا اظهار کرد: مصدومان حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های الغدیر و شهید محلاتی تبریز انتقال داده شدند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌ شرقی اضافه کرد: این حادثه بر اثر انحراف و برخورد اتوبوس مسیر مایان با جدول‌های کناری در سه راهی فرودگاه رخ داد.

وی توضیح داد: در این حادثه یک دستگاه نیسان به دلیل نقص فنی در چرخ‌ها ناگهان از مسیر اصلی خارج شده و با برخورد به اتوبوس منجر به انحراف اتوبوس از مسیر و برخورد با جدول کناری خیابان شد و به دنبال آن هفت نفر مصدوم شدند.

ماجرای وجود سوزن در سر نوزاد چابهاری

متخصص جراح مغز و اعصاب بیمارستان امام علی (ع) چابهار گفت: طی یک عمل موفقیت آمیز سوزنی که در مغز نوزاد هفت ماهه چابهاری بود خارج شد.

احسان دار قیاسی افزود: طی تماس خانواده‌ای با اورژانس ۱۱۵ نیک‌شهر مبنی بر بد حال بودن نوزادی هفت ماهه بررسی‌های اولیه کادر درمان انجام شد و به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های اولیه، انجام آزمایش‌ها و سی تی اسکن وجود یک جسم در سر این نوزاد مشاهده شد.

متخصص جراح مغز و اعصاب بیمارستان امام علی (ع) شهرستان چابهار اضافه کرد: نوزاد به اتاق عمل ارجاع داده شد و با حضور پزشکان عمل جراحی کرانیوتومی (برداشتن استخوان جمجمه) و باز کردن پرده مننژ توسط میکروسکوپ انجام شد و یک عدد سوزن از سر این نوزاد خارج شد.

وی خاطر نشان کرد: حال عمومی نوزاد مناسب بوده و سی تی اسکن بعد از عمل کاملاً رضایت بخش بوده و علت وقوع حادثه در حال بررسی است.

دستگیری تبهکار حرفه‌ای

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: یکی از تبهکاران حرفه‌ای استان فارس که پرونده خلافکاری سنگینی داشت پس از سال‌ها فرار به دام پلیس افتاد.

رهام بخش حبیبی ادامه داد: این متهم که سابقه‌های مختلفی از جمله سرقت، کلاهبرداری و قاچاق مواد مخدر داشت، با تلاش مأموران پلیس فتا در شیراز شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد شخصی به هویت "ی- ف" معروف به "شُبیر" که سارق حرفه‌ای منزل و سردسته باند سارقان است، سالیان متمادی علی رغم داشتن پرونده‌های متعدد سرقت منزل، کلاهبرداری و قاچاق مواد مخدر متواری است.

وی با بیان اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در بررسی‌ها مشخص شد که متهم ۳۰ شاکی دارد و آن‌ها را تهدید می‌کند تا از شکایت خود صرفنظر کنند، علی‌رغم تلاش متهم برای فرار از دست قانون، توسط پلیس فتا دستگیر شد.

سقوط مرگبار کودک نیشابوری در کوره آجرپزی

دستگاه کوره آجرپزی پسرک ۱۲ ساله را در نیشابور به کام مرگ کشاند.

مدیر روابط عمومی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در این زمینه اظهار کرد: پس از اینکه سقوط یک کودک در دستگاه آماده سازی گل، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، نیروها به محل حادثه اعزام شدند.

محمد مهدی سلیمان افزود: نجاتگران آتش نشان در کم‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حوالی کارخانه اگزوز خودرو خراسان حاضر شدند، متأسفانه کودک جان باخته بود و نجاتگران جسم بی‌جان وی را از بین قطعات رهاسازی کردند.

وی ادامه داد: علت بروز حادثه پس از بررسی کارشناسان آتش نشانی و ایمنی اعلام می‌شود.

مرگ دلخراش معدنچی در ریزش معدن

ریزش سنگ از دیواره‌های معدن خاک نسوز باجیگران در چهار محال و بختیاری باعث فوت یکی از کارگران معدن و محبوس شدن شش کارگر دیگر شد.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در خصوص این حادثه اظهار کرد: شش کارگر در این حادثه گیر افتاده بودند که با تلاش نیروهای امدادی پنج کارگر نجات یافتند.

مرتضی زمانپور گفت: در این حادثه یک معدنچی فوت کرد و نیروهای امدادی موفق به نجات جان وی نشدند.

قتل مردی در مقابل خانه‌اش در بافت

فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: فردی که به دلیل اختلاف ملکی با چاقو یک شخص ۵۱ ساله را از پای درآورده بود، با شناسایی سریع کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

نبی الله میرافضلی خاطرنشان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد چاقو خوردگی منجر به قتل در یکی از محلات شهر بافت بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند، فردی ۵۱ ساله در جلوی منزل خود از ناحیه سینه و شکم مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به سختی نفس می‌کشد که بلافاصله با هماهنگی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت با اشاره به اینکه فرد مجروح حین انتقال به بیمارستان فوت کرد، افزود: در این رابطه با حضور سریع چند تیم از پلیس‌های تخصصی و بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته محل حادثه، فرد قاتل شناسایی و لحظاتی بعد در یک نقطه دیگر شهر دستگیر شد.‌

کد خبر 435716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.