عملیات مرصاد ضرورت هوشیاری مقابله با دشمن را اثبات کرد

ارتش جمهوی اسلامی در بیانیه‌ای تصریح کرد: عملیات عزت‌آفرین مرصاد در واپسین صفحات این آزمون دشوار، ضرورت هوشیاری مداوم برای مقابله با نفوذ سرسپردگان استکبار جهانی و دلبستگان به دشمن را اثبات کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، در بیانیه روز یکشنبه ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت پنجم مرداد، سالروز عملیات مرصاد و حماسه شهدای قهرمان پدافند هوایی در سایت سوباشی منتشر شده، آمده است: دفاع مقدس تبلور اراده ملتی بزرگ برای ایستادگی در برابر هرگونه تهاجم و بدخواهی دشمنان و قصیده همبستگی و اتحاد همه ارکان اقتدار و افتخار ایران اسلامی است، عملیات عزت‌آفرین مرصاد در واپسین صفحات این آزمون دشوار، ضرورت هوشیاری مداوم برای مقابله با نفوذ سرسپردگان استکبار جهانی و دل‌بستگان به دشمن را اثبات کرد.

در عملیات مرصاد، درایت رهبری عظیم‌الشأن انقلاب، حضور فرماندهان مؤمن و کارآزموده، پشتوانه مردمی نظام و ظرفیت بسیج همگانی نیروها در برابر تهاجم ناجوانمردانه دشمن محکم‌ترین آیت فتح بود. در این عملیات سرعت عمل و اقتدار هوانیروز و نیروی هوایی الهی ارتش و مجاهدت همه رزمندگان و قوای حاضر در صحنه ارتشی، سپاهی، انتظامی و مردمی در نبرد زمینی، سنگین‌ترین شکست را به دشمن وارد آورده، پایان تلخ جبهه باطل و نفاق را رقم زد.

در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت شأن صاحبان این حماسه سرنوشت‌ساز، از رزمندگان مخلص تا شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، لازم است از قهرمانان غیور سایت پدافندی سوباشی، چشمان بیدار ارتش و نگاهبانان مقتدر آسمان کشور که تا آخرین لحظه در برابر هجوم دشمن ایستادگی کردند، تجلیل شود.

این دلاورمردان ایثارگر در سال‌های جنگ تحمیلی با مراقبت و پایش لحظه به لحظه آسمان ایران اسلامی نقش تعیین کننده‌ای در امنیت آسمان کشور و موفقیت نبردهای خلبانان غیور نیروی هوایی ایفا کردند و در بالاترین مرتبه حماسه ایستادند؛ حماسه‌آفرینانی که با علم به حمله موشکی دشمن، تا آخرین لحظه در بلندترین سنگر حماسه و ایثار ایستادگی کردند تا تهاجم آخر دشمن هم ناکام بماند.

یاد و خاطره ۱۹ شهید والامقام سایت سوباشی را که در پنجم مرداد ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را گرامی می‌دارد.

کد خبر 435673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.