بودجه نداریم/ رییس هیئت تیراندازی هزینه‌ها را متقبل می‌شود!

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: از نظر مالی وضعیت خوبی نداریم و تمام هزینه‌های کنونی را رئیس هیئت تقبل می‌کند.

علی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره برگزار نشدن اردوهای تیم ملی تیراندازی و دعوت نکردن از بازیکنان منتخب این رشته، اظهار کرد: تیم ملی در سال کنونی به دلیل شیوع بیماری کووید -۱۹ از بازیکنان دعوت نکرده است، سال گذشته پنج نفر از اصفهان درتیم ملی عضو بودند و حدود ۱۰ نفر دعوت شده به اردوی تیم ملی داشتیم.

وی با بیان دلیل برگزار نشدن مسابقات تیراندازی، ادامه داد: فدراسیون هیچ مسابقه‌ای برگزار نکرده و می‌توان گفت که برنامه‌ای برای آن به ما اعلام نشده است، اما در استان اصفهان روند تمرینات تیراندازی ادامه دارد و با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌هایی که از طرف ستاد مقابله با کرونا اعلام شده، سالن‌های تیراندازی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان این که بازار اقتصادی کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد، خاطر نشان کرد: ما به دستور وزارت ورزش کلاس‌های تیراندازی برگزار کردیم. اقلام مصرفی که در تیراندازی استفاده می‌شود به صورت باور نکردنی افزایش یافته و متأسفانه تحت فشار قرار داریم.

دبیر هیئت تیراندازی‌استان اصفهان درباره رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: طبق دستوراتی که از طرف وزارت ورزش به ما اعلام شده است، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم، اما در سالن‌های تیر اندازی فضا بسته است، تغییراتی در سالن اصلی هیئت تیراندازی استان اصفهان انجام دادیم که راه اندازی هواکش از مهم‌ترین آنهاست. روزانه سالن تیراندازی ضدعفونی شده و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود و ورود به سالن تیر اندازی با ماسک مجاز است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون هیچ مبلغی‌دریافت نکرده‌ایم، ادارات کل ورزش و جوانان از پرداخت کمک‌های مالی معذور بودند چرا که آنها هنوز بودجه‌ای دریافت نکرده‌اند. حمایت‌های مالی را از رئیس هیئت تیراندازی قربانی دریافت کردیم و او از حساب شخصی خود حقوق و مزایای کادر را پرداخت می‌کند.

کد خبر 435672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.