حرکت شورای پنجم به سمت توسعه و هوشمندی شهر

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در نخستین برنامه ریزی شورای پنجم، موضوع شهر هوشمند مورد توجه قرار گرفت تا تمام سازمان‌های مرتبط با شهرداری در این زمینه فعالیت کنند که در سازمان تاکسیرانی فعالیت‌ها در این راستا به خوبی دنبال و محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زند آور در آئین آغاز رسمی ارائه خدمات الکترونیک سازمان تاکسیرانی برای پرداخت هوشمند تاکسی از طریق QR کد و اپلیکیشن اصکیف با پوشش یک هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر که به صورت زنده از طریق اینستاگرام و برنامه رادیویی صدای شهر برگزار شد، اظهار کرد: در راستای رفاه، آرامش و آسایش هرچه بیشتر شهروندان سازمان تاکسیرانی برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفت که با همکاری و حمایت شورای شهر به مرحله اجرا رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی اصفهان به رتبه‌های ارزنده‌ای در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی دست یافته است، تصریح کرد: بر اساس اظهار نظر شهروندان در این دوره مدیریت شهری خدمات بهتری به مردم ارائه شده است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رونمایی از سامانه پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در شهر اصفهان «اصکیف» حرکت به سمت توسعه، توانمندی و هوشمندی شهر است تا با تحقق این مهم به اهداف کلان نزدیک شویم.

وی افزود: می‌توان اطلاع رسانی خوبی برای افزایش استفاده از سامانه پرداخت الکترونیکی کرایه از طریق اصکیف به شهروندان انجام داد.

زندآور با بیان اینکه با پیش بینی نرم افزارهای مختلف و راهکارهای متنوع می‌توان در راستای جلب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم گام برداشت، گفت: کیفیت ملاک کار خواهد بود و هدف اصلی تأمین رفاه شهروندان است از این رو برای خدمات رسانی بهتر، امروز این سامانه از طریق نرم افزار اصکیف رونمایی شد.

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای سیستم حمل و نقل عمومی شهر اصفهان اظهار کرد: در نخستین برنامه ریزی شورای پنجم، موضوع شهر هوشمند مورد توجه قرار گرفت تا تمام سازمان‌های مرتبط با شهرداری در این زمینه فعالیت کنند که در سازمان تاکسیرانی فعالیت‌ها در این راستا به خوبی دنبال و محقق شده است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید روش‌ها و تکنولوژی‌های جدید برای آسان‌تر شدن شرایط زندگی برای مردم تعریف شود، تأکید کرد: مثلث شهروندان، وسایل نقلیه و جاده‌ها را به سمت هوشمند سازی پیش بردیم به طوری که به لحاظ هوشمند سازی چهارراه‌ها شهر اصفهان در کشور جایگاه برتر را به دست آورد.

کد خبر 435657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.