بودجه ۳۳۰ میلیونی سیتی برای فصل نقل و انتقالات

منچستر سیتی لازم دارد تا در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو تقریباً در تمامی پست‌ها بازیکنانی را جذب کند و به همین خاطر، بودجه سنگینی برای فصل آینده در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، باشگاه منچستر سیتی که فصل گذشته را آن‌طور که باید پشت سر نگذاشت، حالا باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرد تا با جذب بازیکنان مناسب فصل آینده شانس بیشتری برای کسب جام داشته باشد.

بر اساس گزارش کاتالان اسپورت، گواردیولا بودجه‌ای نزدیک به سیصد میلیون یورو و نهایتاً سیصد و سی میلیون یورو در اختیار خواهد داشت تا بتواند به اهداف خودش در فصل آینده برسد.

پپ گواردیولا و مدیر ورزشی سیتیزن ها در نظر دارند تا دو مدافع میانی، یک جایگزین برای لروی سانه که بایرن خواهد پیوست و یک مهاجم به خدمت بگیرند.

گزینه‌های متفاوتی برای پست دفاع میانی وجود دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به کالیدو کولیبالی ناپولی، دیگو کارلوس از سویا و اشکرینیار از اینتر اشاره کرد.

همچنین گفته می‌شود که با توجه به علاقه زیاد پپ به سبک بازی داوید آلابا، ممکن است او نیز به این تیم بپیوندد اما بایرن مونیخ باید در گام اول به این انتقال رضایت دهد.

فران تورس بازیکنی است که منچستر سیتی برای جایگزینی لروی سانه انتخاب کرده و حاضر است تا مبلغی حدود ۴۰ میلیون یورو برای به خدمت گرفتنش بپردازد. کای هاورتز نیز از دیگر گزینه‌های پپ است. البته باشگاه چلسی تمایل زیادی به جذب این بازیکن دارد و من سیتی باید با این تیم برای به خدمت گرفتن این بازیکن رقابت کند.

کد خبر 435234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.