رویکرد حمایتی شورای شهر از رسانه‌های اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای پنجم همواره رویکرد حمایتی در برابر رسانه‌ها و مطبوعات داشته است.

امیراحمد زندآور در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه عکس خبرگزاری ایمنا با عنوان "نگاه کن، با من بمان" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مطبوعات رکن بسیار موثر رشد و ترقی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و ایمنا نیز یکی از مجموعه‌های قوی مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در شهر اصفهان است که مدیریت شهری همواره برای حمایت از این مجموعه تلاش کرده است.

وی با تاکید بر این که شورای پنجم همواره رویکرد حمایتی در برابر رسانه‌ها و مطبوعات داشته، افزود: اعتقاد داریم ایمنا، رسانه‌ای تخصصی و علمی است که اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای خود را با اتخاذ روش‌های به‌روز دنبال می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در طول سه سال گذشته شاهد پیشرفت‌های قابل قبولی در ایمنا بوده‌ایم و مطمئناً در بودجه آینده مانند گذشته بسترهای بیشتری را برای فعالیت این رسانه پیش‌بینی خواهیم کرد.

زندآور با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس خبرگزاری ایمنا، خاطرنشان کرد: ثبت مناسب تصاویر توسط عکاسان ایمنا، نشان از تخصص و تعهد آنان دارد که در صحنه‌های مختلف جامعه حضور داشته و نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: اقدامات و تلاش‌های تمام کسانی که در ۱۳ سال گذشته برای رشد ایمنا گام برداشته‌اند جای تقدیر داشته و امیدواریم علاوه بر نگاه ویژه‌ای که این خبرگزاری به موضوعات ملی دارد، موضوعات مربوط به مدیریت شهری را نیز با توجه بیشتری دنبال کرده و در رأس اقدامات خود قرار دهد.

کد خبر 435180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.