وام معوق بعد از ۱۰ سال توسط سازمان همیاری تسویه شد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان گفت: تسهیلات معوق این سازمان به بانک ملی بعد از گذشت یک دهه، به صورت یکجا و کامل بازپرداخت شد.

به گزارش ایمنا، سعید امیدی اظهار کرد: در راستای حل و فصل قطعی مشکلات انتقال یافته از سنوات گذشته در سازمان همیاری شهرداری‌های استان، تسهیلات معوق این سازمان به بانک ملی بعد از گذشت یک دهه، به صورت یکجا و کامل بازپرداخت شد.

وی با بیان اینکه بر اساس پیگیری‌های مؤثر، هدفمند و برنامه‌ریزی عملی و قانونی برای تأمین منابع مالی و کار چند بعدی حقوقی و با احیای منابع از دست رفته است، گفت: خوشبختانه وام معوق بانک ملی پس از یک دهه به صورت نقدی و یکجا توسط این سازمان، تسویه حساب شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان با بیان اینکه این مهم پس از پیگیری‌های متعدد، شفاف و حقوقی با ذی‌نفعان پرونده و احیای منابع و دارایی‌های از دست رفته محقق شده است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و کار جهادی و با تأمین منابع مالی مورد نیاز با باز پرداخت یکجا و نقدی وام معوق بیش از ۳۰ میلیارد ریالی به بانک ملی، پرونده‌ای که به مدت ۱۰ سال بلاتکلیف و مبهم باقی مانده بود، به طور کامل و روشن حل و فصل شد و با رفع این موضوع یکی دیگر از موانع مهم پیش روی حرکت اقتصادی سازمان رفع شد.

به گزارش ایمنا، در سال گذشته نیز پرونده مشابه دیگری با بانک تجارت استان حل و فصل شده بود و بدین طریق از سال گذشته تا کنون، دو پرونده مهم سنواتی بانکی که به مدت ۱۰ سال بلاتکلیف و راکد بودند به طور کامل حل و فصل شده است.

منبع: فارس

کد خبر 435066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.