لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با حضور ستاره‌های جدید

پانصد و یازدهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قاسم در طول عمرش یک کلمه فحش نداده است" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های محمد رضا عباسی در خصوص اخراج قاسم حدادی فر دارد. عباسی در دفاع از حدادی فر گفته است: داور بازی مدعی شده که حدادی فر به او فحاشی کرده ولی من بعید می‌دانم، حدادی‌فر در تمام طول عمرش حتی یک کلمه فحش از دهانش بیرون آمده باشد. عباسی ادامه داده است: همه قاسم را می‌شناسند و با شخصیتش آشنایی دارند. فکر می‌کنم غیر ممکن است از دهان او فحش بیرون آمده باشد.

"بی خیال تندیس و تندیس بازی" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به حواشی بی پایان داوری دیدار ذوب آهن و ماشین سازی دارد. در این بین واکنش‌های دو باشگاه جالب توجه بود. ذوب‌آهن در این بازی به شدت از نحوه داوری متضرر شد و حتی ممکن است این اشتباهات به سقوط این تیم به لیگ یک هم منجر شود اما ساخت تندیس و عذر خواهی داور برای سبزپوشان امتیاز نخواهد شد و جبران مافات نمی‌کند. بهتر است مسئولان این باشگاه برای حل این مشکل، تدبیر بهتری بیندیشند.

"لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با حضور ستاره‌های جدید" عنوان پایانی این روزنامه است که به صدور مجوز استفاده از بازیکنان جدید توسط AFC برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است. روزنامه الریاضیه در خبری فوری مدعی شده که AFC به باشگاه‌های آسیایی اعلام کرده که می‌توانند از بازیکنان جدید خود که به تازگی جذب کرده‌اند، در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ استفاده کنند و همچنین قرارداد بازیکنان فعلی هم تا پایان لیگ قهرمانان تمدید خواهد شد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 435040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.