ابتلای ۳۰ کارگر خدمات شهری زنجان به کرونا

معاون خدمات شهری شهردار زنجان از ابتلای ۳۰ کارگر فضای سبز زنجان به کرونا خبر داد و گفت: از مردم درخواست داریم، نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

به گزارش ایمنا، محمد همتیان اظهار کرد: نیروهای خدماتی شهرداری در واقع به عنوان مدافعان سلامتی شهر فعالیت دارند که در بدترین شرایط هر لحظه به تمیزی و نظافت شهر مشغول هستند.

وی با بیان اینکه از ۷۰۰ نفر نیروی فضای سبز مشغول در شهرداری ۳۰ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند، تصریح کرد: این افراد دوران نقاهت خود را سر کرده‌اند و خوشبختانه در این بخش فوتی نداشتیم.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با بیان اینکه تمیزی و نظافت شهر نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتر است، اضافه کرد: نیروهای خدمات شهری با یک دستکش و ماسک مشغول خدمت‌رسانی هستند، پس باید شهروندان نیز نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

همتیان با بیان اینکه شهرداری از بابت کرونا با اعتبارات خود اقدام به خدمت‌رسانی کرده است، گفت: شهرداری از بابت کرونا ریالی دریافت نکرده و با وجود کاهش بودجه ناشی از کرونا و همچنین بخشودگی‌های اعمال شده، فعالیت‌های شهری را یک روز هم متوقف نکرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای شهرداری بدون افزایش حقوق در بحث مبارزه با کرونا فعالیت دارند، اضافه کرد: علاوه بر این با وجود افزایش حجم کاری هیچ نیرویی به نیروهای شهرداری اضافه نشده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه در این شرایط کرونایی از نقاط مختلف شهر بازدید شده است که خدمت‌رسانی به نحو احسن انجام شود، تصریح کرد: این حجم از ارائه خدمات و نظافت شهری نیازمند همکاری شهروندان است، تا هرچه زودتر شاهد ریشه‌کنی این ویروس منحوس باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 435011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.