چیپس و پفک با آرم استقلال تولید می‌شود!

معاون اقتصادی باشگاه استقلال با انتشار تصاویر مربوط به بازدید امروز مدیران باشگاه از یکی از کارخانه‌های محصولات غذایی، از تولید چندین محصول غذایی با برند استقلال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که چندی قبل احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی خبر از دنبال کردن تولیدات محصولات خاص با برند استقلال را داد که البته با واکنش‌های منفی فراوانی نیز همراه شد. حالا محمد نوروزی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال با انتشار تصاویری از بازدید امروز خود به همراه سعادتمند و دیگر مدیران باشگاه از یکی از کارخانه‌های محصولات غذایی در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام، از توافق با این گروه صنعتی برای تولید شکلات، بیسکویت، چیپس، پفک، آدامس، آب معدنی، آبمیوه، نوشابه، بستنی و غیره با برند استقلال را داد.

او در پست خود نوشته است: " در راستای گسترش فعالیت‌های اقتصادی و درامدزایی باشگاه استقلال، پس از مذاکرات و توافقات اولیه انجام شده با گروه صنعتی مینو که یکی از باسابقه‌ترین و خوشنام ترین تولیدکنندگان صنایع غذایی کشور با بیش از ۶۰ سال قدمت می‌باشد صورت گرفت و ضمن بازدید از کارخانه و خط تولید مینو، با دکتر عباسیان فرد مدیرعامل گروه صنعتی مینو دیدار و گفتگو داشتیم.

‎در این جلسه کلیات توافقات فیمابین جهت تولید انواع محصولات غذایی از قبیل: انواع شکلات، بیسکویت، چیپس، پفک، آدامس، آب معدنی، آبمیوه، نوشابه، بستنی و سایر محصولات مورد استقبال مصرف کنندگان با نشان باشگاه استقلال با بالاترین کیفیت ممکن انجام شد که از محل فروش این محصولات باشگاه استقلال منافع مناسبی خواهد داشت.

‎اینگونه محصولات در سایر کشورها و باشگاه‌های برتر جهان در حال تولید و عرضه می‌باشد و هواداران هر باشگاه با خرید محصولات مرتبط با باشگاه محبوب خود، از باشگاه حمایت می‌نمایند."

کد خبر 434949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.