تنت از لیست اکران حذف شد

کمپانی وارنر برادرز، فیلم تنت (TENET) آخرین ساخته کریستفر نولان را به دلیل موج سوم شیوع کرونا و تعطیلی دوباره سینماها از لیست اکران حذف کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با حذف "تنت" (انگاشته) یک حفره بسیار بزرگ در صنعت سینمای جهان ایجاد می‌شود، زیرا بسیاری از سینماها برای بازیابی خود پس از تعطیلی چندماهه به علت شیوع ویروس کرونا روی اکران این فیلم حساب ویژه‌ای باز کرده بودند.

هنوز مشخص نیست سینماهای جهان در چه زمانی می‌توانند در شرایط ایمن بازگشایی را آغاز کنند و این مسئله بر صنعت سینما از جمله هالیوود که قصد دارد سینما رفتن را دوباره احیا کند، آسیب بسیاری خواهد زد.

طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود "تنت" ۱۷ جولای (۲۷ تیرماه) اکران شود، اما تا ۳۱ جولای به تعویق افتاد. سپس سازندگان و شرکت پخش کننده بار دیگر اکران جدیدترین ساخته کریستوفر نولان را تا ۱۲ آگوست (۲۲ مردادماه) به تأخیر انداختند.

حالا اما تنت به طور کلی از برنامه اکران شرکت "برادران وارنر" حذف شده و معلوم نیست چه زمانی به مخاطبانش در سینماها خوش آمد می‌گوید. البته مسئولان شرکت وارنر تصریح کردند که بلافاصله تاریخ دقیق اکران تنت اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

توبی امریک مدیر کمپانی برادران وارنر در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: "بلافاصله تاریخ دقیق اکران فیلم اورجینال و متحیرکننده کریستوفر نولان را اعلام خواهیم کرد". او هدف شرکت را تضمین بالاترین موفقیت و تأثیر عنوان و اعلام آمادگی کرده تا در زمانی که سینماها می‌توانند در ایمنی کامل میزبان مخاطبان شوند، از سینماداران حمایت کند.

در این اعلامیه امریک تاکید کرده است: "تنت را به صورت سنتی همزمان در سراسر دنیا اکران نمی‌کنیم و برنامه‌های بازاریابی و پخش خود را بر این اساس تنظیم کرده‌ایم. " بنابراین احتمال می‌رود تنت پیش از آمریکا در دیگر کشورها و بازارهای سینما اکران شود.

این در حالی است که فرماندار کالیفرنیا ۱۳ جولای اعلام کرد فعلاً اجازه بازگشایی سینماها را نخواهد داد و فرماندار نیویورک هم تاریخ بازگشایی سینماهای این ایالت را به تعویق انداخت. این دو ایالت ۲۰ درصد از فروش بلیط سینماهای آمریکا را به خود اختصاص داده‌اند. شرکت وارنر برای ساخت تنت ۲۰۰ میلیون دلار هزینه کرده و برای اکران آن به هیچ عنوان نمی‌تواند ریسک کند.

با حذف تنت از جدول اکران باید منتظر ماند و دید واکنش دیگر آثار مورد انتظار از جمله "مولان" چه خواهد بود و آیا آن‌ها هم تاریخ اکران را بار دیگر به تعویق می‌اندازند یا خیر. جدول اکران‌های هالیوود تا امروز به شرح زیر است:

منبع: ورایتی

کد خبر 434792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.