تجهیز بخش عفونی بیمارستان شهید بهشتی کاشان به دستگاه مانیتورینگ آنلاین علائم حیاتی

سرپرست مرکز آموزشی درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: ۱۷ دستگاه مانیتورینگ آنلاین علائم حیاتی و دستگاه سانترال (مرکزی) در بخش عفونی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان نصب و راه اندازی شد این دستگاه‌ها برای بیماران بخش عفونی ضروری است.

محمدرضا شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بخش عفونی این مرکز با استفاده از کمک‌های خیرین و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان به ۱۷ سیستم مانیتورینگ آنلاین علائم حیاتی بیماران بستری و دستگاه سانترال مجهز شد.

وی افزود: برای تجهیز و راه اندازی این دستگاه‌ها، خیرین سلامت شهرستان کاشان هزینه خرید یک دستگاه سانترال مرکزی و هفت عدد مانیتورینگ را پرداخته‌اند و مابقی از محل اعتبارات بیمارستان و دانشگاه هزینه شده است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: این دستگاه برای نمایش علائم حیاتی بیمار مانند کنترل ضربان و ریتم قلب، تعداد و نوع تنفس، فشار خون، درجه حرارت بدن و میزان اکسیژن خون شریانی به طور مستمر، بکار می‌رود و اطلاعات مربوطه را روی صفحه نمایش بالای سر بیمار و ایستگاه پرستاری نشان می‌دهد و در شرایط نامطلوب بیمار هشدارهای لازم را به تیم درمانی می‌دهد تا به اقدامات لازم، بموقع برای بیمار انجام شود.‌

کد خبر 434745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایت خوشنام IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    0 0
    خدا خیر به بانیان این کار بدهد.