پروژه میدان شهدای هسته‌ای با نگاهی آینده‌نگر اجرا می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سعی خواهد شد طراحی متفاوتی در میدان شهدای هسته‌ای اجرا شود و این پروژه با نگاهی آینده‌نگر در اختیار مردم قرار گیرد.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی منطقه چهار اصفهان با حضور اعضای کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی و کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: پروژه میدان شهدای هسته‌ای و عرصه پیرامون آن یکی از پروژه‌های شاخص این منطقه برای رفع مشکلات ترافیکی است که بر اساس قول مدیران شهرداری، قرار است تا پایان آذرماه  بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه ۶۲ میلیارد تومان بودجه برای احداث میدان و آزادسازی‌های فضای این پروژه در نظر گرفته شده، افزود: این پروژه در یکی از ورودی‌های شهر قرار داشته و به این سبب دارای اهمیت است بنابراین سعی خواهد شد طراحی متفاوتی در این میدان اجرا شود و با نگاهی آینده‌نگر در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: خیابان‌های سلمان، روشن‌دشت، مشتاق سوم و ارغوانیه به میدان شهدای هسته‌ای منتهی می‌شوند بنابراین فضای میدان و اطراف آن تقریباً تملک شده و آزادسازی‌های موردنیاز حدفاصل میدان تا ارغوانیه و پس از آن جاده رضوان نیز در دستورکار خواهد بود.

کد خبر 434677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.