حضور ۲ اسنوکر باز ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان

دو ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت‌های انتخابی اسنوکر قهرمانی جهان در بخش حرفه ای ها که از ۳۱ تیرماه در شفیلد انگلستان برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

به گزارش ایمنا، فدراسیون بولینگ و بیلیارد اعلام کرد که رقابت‌های انتخابی اسنوکر قهرمانی جهان در بخش حرفه ای ها ۳۱ تیرماه تا هفتم مردادماه در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد. حسین وفایی و سهیل واحدی دو نماینده ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که با توجه به جایگاهشان در رنکینگ حرفه ای ها حریفانشان مشخص می‌شوند.

سهیل واحدی در مرحله نخست سه شنبه ۳۱ تیرماه به مصاف آلن تیلور از کشور انگلستان می‌رود و حریف حسین وفایی که به دلیل جایگاهش در رنکینگ، دو مرحله بالاتر یعنی در مرحله سوم، رقابت خود را آغاز می‌کند بعداً مشخص خواهد شد.

در مرحله انتخابی ۱۲۸ بازیکن بمنظور صعود به مرحله اصلی با یکدیگر رقابت می‌کنند. در مرحله اول بازیکنان رنکینگ هشتادو یکم تا صدو چهل و چهارم شرکت می‌کنند و برندگان این مرحله با بازیکنان رنکینگ هشتادم تا چهل و نهم دیدار خواهند کرد و برندگان آن با بازیکنان رنکینگ هفدهم تا چهل و هشتم رقابت می‌کنند و در مرحله چهارم ۳۲ بازیکن برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا شانزده بازیکن برتر و راه یافته به دیدار نهایی کروسبیل مشخص شوند.

مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان در مرحله اصلی در سالن تئاتر کروسبیل با حضور ۱۶ بازیکن راه یافته از مرحله انتخابی و ۱۶ بازیکن برتر رنکینگ حرفه ای های جهان از دهم مرداد ماه آغاز خواهد شد و اسنوکربازان برای کسب جایزه پانصد هزار پوندی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 434663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.