ضرب الاجل سازمان حمایت به اپراتورهای تلفن همراه

معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای خواستار بازگشت روال سابق بسته‌های اینترنت طی ۲۴ ساعت آینده شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، «عباس تابش» طی نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنها خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته‌های اینترنت را مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳ تیرماه سال جاری اجرا کنند.

پیرو جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکت‌های اپراتور تلفن همراه، در طی هفته گذشته در خصوص تغییر روش فروش، حذف برخی از بسته‌ها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی است)، طی نامه‌ای از آنان خواست تا ظرف مدت ۲۴ ساعت، نسبت به اصلاح نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته‌های اینترنت مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳/‏۰۴/‏۹۹‬ اقدام و از طریق خبرگزاری‌ها و جراید کثیرالانتشار نسبت به اطلاع‌رسانی به مشترکین اقدام کنند.

تابش به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی هشدار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، موضوع در چارچوب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 434552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.