تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، روح الله متفکر آزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ تیرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر محمود عباس زاده مشکینی نماینده مشکین شهر به وزیر کشور در خصوص لزوم تسریع در اصلاح دستورالعمل مربوط به فوق‌العاده مرزی کارکنان دولت در استان اردبیل.

تذکر یعقوب رضازاده نماینده سلماس به وزیر نیرو درباره لزوم تکمیل سد شهرستان سلماس و افزایش سهمیه کشاورزان از آب سد زولا و تذکر به وزرای کشاورزی و کشور در خصوص لزوم تأمین کود شیمیایی و سموم کشاورزی و تعیین قیمت خرید تضمینی برای محصول سیب و لزوم افزایش اعتبار عمرانی دهیاری‌ها و ضرورت جذب دهیارها به صورت قراردادی و تذکر به وزیر آموزش و پرورش پیرامون لزوم اقدام در خصوص جذب نهضتی‌ها، قراردادی‌ها و سربازان معلم با بیش از ۱۰ سال خدمت و افزایش اعتبار بازسازی مدارس.

تذکر فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به رئیس جمهور در خصوص لزوم اقدام فوری برای معرفی وزیر صمت.

تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به وزیر امور اقتصادی درباره لزوم تسهیل در فرایند پذیرش شرکت‌های متقاضی در بورس.

تذکر علیرضا سلیمی نماینده محلات به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم افزایش قیمت تضمینی گندم با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها.

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم تعیین تکلیف مستثنیات و متصرفات ۵۰ ساله مردم بر منابع طبیعی.

تذکر مهدی عسکری نماینده کرج به وزیر نیرو درباره لزوم رسیدگی فوری به مشکل کمبود و عدم کیفیت آب شرب در کمال شهر، اشتهارد، فردیس، ماهدشت و مناطقی از کرج.

تذکر حسین حاتمی نماینده کلیبر به وزیر جهاد کشاورزی درباره رسیدگی به پایین بودن قیمت دام زنده و ناتوانی عشایر و دامداران در فروش آنها علیرغم بالا بودن قیمت گوشت گرم.

تذکر سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز به همراه مسعود پزشکیان، احمد علیرضابیگی، محمدحسین فرهنگی، روح الله متفکرآزاد، علیرضا منادی سفیدان نمایندگان تبریز به وزیر نیرو در خصوص لزوم رسیدگی به قطعی مکرر آب شرب محلات تبریز.

تذکر سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به رئیس جمهور درباره لزوم به کارگیری مدیران توانمند، کارشناسان و دلسوز در اداره کشور و لزوم افزایش مبلغ یارانه ۴۵ هزار تومانی و متناسب سازی آن با تورم.

تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم رسیدگی به زیرساخت‌ها و راه‌های روستایی و شهری شهرستان رودبار به خصوص منطقه رحمت آباد، بلوکات و عمارلو و تذکر به وزیر نیرو درباره لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان مدیریت نیروگاه شهید بهشتی لوشان و نارضایتی عمومی کارکنان و متخصصان بومی.

تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور درباره لزوم نظارت جدی بر افزایش قیمت اقلام ضروری در بازار.

تذکر انور حبیب زاده بوکانی نماینده بوکان به وزیر نفت در خصوص لزوم گازرسانی به روستاهای محروم شهرستان بوکان با توجه به سردسیری و محروم بودن منطقه.

کد خبر 434452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.