دعوت به ثبت نام در نمایشگاه مجازی کتاب فرانکفورت

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از ناشران، آژانس‌های ادبی و فعالان عرصه نشر برای شرکت در بخش مجازی نمایشگاه کتاب فرانکفورت دعوت کرد.

به گزارش ایمنا، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با انتشار اعلامیه‌ای از ناشران، آژانس‌های ادبی و فعالان حوزه نشر، دعوت کرد در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت شرکت کنند.

طبق اطلاعات ارائه شده در نشست خبری مدیران نمایشگاه کتاب فرانکفورت و مندرجات وب‌سایت رسمی این‌نمایشگاه، تمامی ناشران، آژانس‌های ادبی و مؤسسه‌های انتشاراتی در سراسر جهان می‌توانند به‌صورت مستقیم (بدون واسطه) و رایگان در بخش مجازی نمایشگاه کتاب فرانکفورت ثبت‌نام کنند.

بر اساس اخبار دریافتی از این‌نمایشگاه، فرم ثبت‌نام شرکت در بخش مجازی نمایشگاه کتاب فرانکفورت اواسط آگوست سال جاری روی وب‌سایت رسمی این‌نمایشگاه قرار خواهد گرفت.

در این‌دوره از نمایشگاه فرانکفورت، امکان برپایی غرفه ملی کشورها به روال سال‌های گذشته در نمایشگاه مجازی وجود ندارد و برپایی غرفه ملی تنها در بخش فیزیکی (حضوری) نمایشگاه امکان‌پذیر است.

در اطلاعیه مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی اشاره شده با توجه به شرایط ناشی از گسترش ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر به‌دلیل عدم قطعیت وضعیت پیش‌رو، این‌موسسه حضور خود را تابع شرایط، مقررات و پروتکل‌های بهداشتی دو کشور می‌داند و در صورت کسب اطلاعات به‌روز درباره نمایشگاه کتاب فرانکفورت، اطلاع‌رسانی لازم در این‌خصوص انجام خواهد شد.

کد خبر 434414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.