افتتاح چهار پروژه شاخص شهری تا پایان سال در منطقه ۶

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از افتتاح چهار پروژه کلیدی و شاخص شهری تا پایان سال در این منطقه خبر داد و گفت: پروژه‌های سالن اجتماعات گلستان شهدا، سالن مرکز همایش‌های بین المللی، مجموعه پروژه‌های تخت فولاد و پارک سوار صفه از جمله پروژه‌های مهم این منطقه است که تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود.‌

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سالن اجتماعات و پارکینگ روباز گلستان شهدا همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس افتتاح و بهره برداری می‌شود که تابلو روز شمار آن نیز از حدود ۴۵ روز پیش در محل پروژه نصب شده است.

وی افزود: منطقه شش برای آزادسازی مغازه‌های کناری جهت احداث پارکینگ و سالن اجتماعات گلستان شهدا بودجه‌ای افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال تأمین و هزینه کرده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان این که سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: در اجرای پروژه‌ها همواره تلاش کرده‌ایم تا بر اساس تأکید شهردار اصفهان عدالت فضایی برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه شش در ارزیابی عملکرد سال ۹۸ به بالاترین سطح تعالی سازمانی در بین مناطق دست یافت، گفت: این دستاوردها برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان است چرا که مردم را شایسته بهره‌مندی از بهترین خدمات و امکانات شهری می‌دانیم.

برکت تصریح کرد: در سال گذشته ۵۰ درصد از کل مبالغ پروژه‌های عمرانی در شهر اصفهان (به جز قطار شهری) در منطقه شش تخصیص یافته و در دو سال اخیر سعی کردیم بازوی توانمندی برای شهرداری باشیم و همراهی و همکاری لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تعداد پروژه‌های منطقه شش در سال گذشته ۱۱۵ مورد بود که بیش از ۹۰ درصد آنها عملیاتی شد، اظهار کرد: در سال جاری ۱۵۵ پروژه در این منطقه تعریف شده که ۱۳۱ مورد آن پروژه‌های جدید عمرانی است و برای اجرای آن‌ها بدون شک باید بیش ۱۰۰ درصد بودجه مصوب منطقه شش یعنی پنج هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال را محقق کنیم.

کد خبر 434401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.