۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
وضعیت قرمز برق در ۱۴ استان

مدیرکل نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: ۱۲ استان به طور کامل و شهر اهواز در استان خوزستان و منطقه غرب مازندران در منطقه قرمز مصرف برق قرار دارند که لازم به همکاری بیشتر مردم است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) مسعود صادقی افزود: امروز میانگین دمای هوا نسبت به روز گذشته یک درجه گرم‌تر شده است، این افزایش دما، باعث بالا رفتن مصرف برق در کشور شده به طوری که هم اکنون ۱۲ استان کشور در منطقه قرمز قرار دارند.

وی افزود: خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، فارس، بوشهر، هرمزگان، لرستان، کرمانشاه، کردستان، تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل و کلان شهر اهواز و منطقه غرب مازندران هم اکنون به دلیل افزایش مصرف در منطقه قرمز قرار دارند.

مدیرکل نظارت بر توزیع شرکت توانیر از ساکنان این مناطق خواست که از طریق تنظیم درجه کولرهای گازی روی ۲۴ درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی با پرسنل صنعت برق برای پایدار ماندن شبکه و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی همکاری کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: هم اکنون همکاران ما در مرکز پایش صنعت برق و نیز در سراسر شرکت‌ها، در حال مدیریت شرایط کنونی هستند اما همچنان نیاز به همکاری مشترکان است.

کد خبر 434329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.