لوران بلان به باشگاه بارسلونا پیشنهاد شده است

سرمربی سابق تیم پاریس سن ژرمن توسط خورخه مندس به باشگاه بارسلونا پیشنهاد شده است و احتمال دارد سکان هدایت این تیم را در آینده بر عهده گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، آینده کیکه ستین در بارسا در هاله‌ای از ابهام است و سران این باشگاه باید تصمیمات سرنوشت سازی را در روزهای آینده اتخاذ کنند.

با توجه به عملکرد ضعیف کیکه ستین، انتقادات مسی علیه شرایط باشگاه و همچنین نزدیک شدن به انتخابات رئیس بارسا، دور از انتظار نیست که شاهد تغییر و تحولات گسترده ای در قلب فوتبال کاتالونیا باشیم.

گزینه لوران بلان همین حالا هم روی میز باشگاه است و پیش تر از این نیز احتمال سرمربیگری او در بارسا مطرح شده بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که ایجنت مطرح دنیای فوتبال، خورخه مندس هم بلان را به بارسا پیشنهاد داده.

البته باشگاه‌های دیگری از جمله والنسیا نیز شرایط اعطای سرمربیگری بلان را بررسی کرده اند. رسانه‌های فرانسه گزارش داده اند که فنرباغچه و باشگاهی در امارات متحده عربی لوران بلان را در نظر دارند.

به هر ترتیب احتمال سرمربیگری بلان در بارسا وجود دارد اما مسئله این است که باشگاه بارسلونا با توجه به انتخابات پیش رو در شرایط حساسی قرار دارد و حتی مربیان بزرگ هم نمی‌توانند در یک فصل پرحاشیه و پر اتفاق، حال و روز بارسای کنونی را بهبود ببخشد.

کد خبر 434318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.