اتوبوس‌های ویژه معلولان در کرمان بهسازی و تجهیز شد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از بهسازی و تجهیز اتوبوس‌های ویژۀ افراد دارای معلولیت در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، هادی خدادادی با بیان اینکه از سال‌های گذشته اختصاص اتوبوس‌هایی ویژه افراد دارای معلولیت در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، گفت: سه دستگاه اتوبوس برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده است.

وی از طراحی ویژه و مناسب‌سازی این تعداد اتوبوس برای افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها بهسازی و رمپ ویژه افراد دارای معلولیت در آن‌ها نصب شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان افزود: یکی از این سه دستگاه در خط یک شامل مسیر رفت‌وبرگشت میدان آزادی تا میدان شهدا فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: اتوبوس دیگر نیز به‌صورت کامل در اختیار مؤسسه «پویای کرمان» است و به ناشنوایان، نابینایان و معلولان جسمی‌حرکتی، سرویس‌دهی می‌کند.

خدادادی اضافه کرد: یک دستگاه اتوبوس دیگر ویژه افراد دارای معلولیت، در پارکینگ اتوبوس‌رانی است و در صورتی که مؤسسه‌های ارائه دهنده خدمت به معلولان درخواست سرویس‌دهی داشته باشند، به‌صورت موقت در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پشتیبانی اتوبوس‌های مؤسسه «رعد» که به افراد دارای معلولیت این مؤسسه سرویس‌دهی می‌کند، بر عهده این سازمان است، گفت: در صورت بروز نقص فنی، تعمیرات این اتوبوس‌ها توسط سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری انجام می‌شود.

کد خبر 434286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.