پلمب ۶ میوه‌فروشی در اسدآباد

شهردار اسدآباد از پلمب شش مغازه میوه فروشی سد معبرکننده در این شهر خبر داد و گفت: این مغازه ها در میدان آیت‌الله مطهری سد معبر کرده بودند که پلمب شدند.

به گزارش ایمنا، علیرضا فعله‌گری با اشاره به مهلت ۱۰ روزه به دامداران بلوار کشاورز برای انتقال دام خود به خارج از شهر اظهار کرد: با پیگیری‌های شهرداری و دستور دادستان و فرماندار، پرسنل واحد اجراییات با همکاری نیروی انتظامی شهرستان به دامداران واقع در بلوار کشاورز با اخذ تعهد، برای جمع آوری دام‌های خود و انتقال آنها به بیرون از شهر مهلت ۱۰ روزه داده شده است که در مدت فوق باید نسبت به انتقال دام خود به بیرون از شهر هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

وی همچنین از تخریب ۲۵ مورد فضای بی دفاع شهری از ابتدای سال تاکنون در شهر اسدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: ساختمان‌های متروکه و مخروبه سطح شهر با عنوان فضاهای بی‌دفاع شهری که می‌تواند محلی برای رشد آسیب‌های اجتماعی و تجمع سارقان و معتادان باشد، با هدف ایمن سازی محلات تخریب و ساماندهی می‌شوند که در همین راستا تاکنون ۲۵ مورد فضا و اماکن مخروبه شناسایی شده تخریب شده است.

شهردار اسدآباد تصریح کرد: قبل از تخریب اخطارهای کتبی لازم به مالکان این اماکن داده شده و از این موارد تعدادی خانه باغی های مخروبه شهر واقع در حاشیه شهر و تعدادی منزل مخروبه در داخل شهر بوده است.

فعله‌گری بر مشارکت جدی مردم در مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: بزرگترین پشتوانه شهرداری همکاری و مساعدت مردم در همه بخش هاست که امید است شهروندان خوب اسدآبادی با مشارکت خوب خود زمینه‌های توسعه و شکوفایی شهر اسدآباد را فراهم کنند چراکه لازمه موفقیت شهرداری در گرو مشارکت و عزم همگانی مردم است.

وی توجه به بافت فرسوده شهر را از ضرورت‌های برنامه ریزی شهری عنوان کرد و یادآور شد: شهر اسدآباد دارای ۲۱۲ هکتار بافت فرسوده بوده که اعطای وام‌های کم بهره، تخفیف ویژه عوارض و نوسازی و اعطای امتیازهای ویژه برای سرمایه گذاری واحدهای تجاری بخشی از سیاست‌ها و راهکارهای شهرداری اسدآباد برای نوسازی بافت‌های فرسوده این شهر است.

منبع: ایسنا

کد خبر 434251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.