مناسب سازی نقاط مهم شهر انزلی برای تردد معلولان

سرپرست شهردار بندرانزلی با اشاره به اینکه شهرداری تعامل خوبی با جامعه معلولان این شهر دارد، گفت: مناسب سازی و روان‌سازی بخشی از نقاط مهم این شهر که برای تردد معلولان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در دستور کار قرار دارد.

مهدی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این طرح دسترسی به پیاده رو و سواره رو محدوده میدان امام خمینی (ره) به اندازه بسیار زیادی روان سازی و تسهیل شده است.

وی به اعتراض شهروندان به ورود خطرناک راکبان موتورسوار به محدوده فضای پارک کودک اشاره کرد و گفت: در این زمینه با شهردار ناحیه صحبت شده تا برای جلوگیری از ورود موتورسواران، مسیرهای منتهی از خیابان به پارک را مسدود کرده و محل مناسب دیگری را برای تردد عابران پیاده باز کند.

سرپرست شهردار بندرانزلی به اقدامات شهرداری در خصوص رفع سد معبر در شهر اشاره کرد و افزود: واحد سد معبر شهرداری در این زمینه، دکه داران شنبه بازار قدیمی انزلی را ساماندهی کرد.

خلیلی به وضعیت نابسامان خیابان کارآموزی در زمینه سد معبر اشاره کرد و گفت: شهرداری هفته گذشته در رفع سد معبر این خیابان اقدامات خوبی کرده و همچنان تداوم دارد.

وی اضافه کرد: شهرداری در حال برنامه ریزی و هماهنگی با مسئولان انتظامی و قضائی است تا به تدریج بساط افرادی که با نقض حقوق شهروندی، سد معبر می‌کنند را جمع آوری و ساماندهی کند.

سرپرست شهرداری بندرانزلی با تاکید بر اینکه سد معبر، سیما و منظر شهر گردش پذیر انزلی را مخدوش می‌کند. افزود: تردد راحت و آسان با آسایش و امنیت روانی در سطح شهر حق همه شهروندان و گردشگران است.

خلیلی تاکید کرد: انتظار داریم همه افراد، به ویژه اصناف و بازاریان به حقوق شهروندان و گردشگران احترام بگذارند و از پهن کردن بساط خود در معابر عمومی پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۴ هزار و ۶۶۴ نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتر غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 434173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.