مرگ سه نفر بر اثر انفجار مین در مهران

انفجار کپسول گاز در قلعه صدری قم، ریزش یک ساختمان قدیمی درخیابان قزوین، انفجار مین در مهران، مرگ دختر بچه بوشهری در یاسوج، دستگیری هکر ۱۸ ساله در کرمان، سوختن راننده وانت بار در میمه، قتل جوان ساروی در دعوای خیابانی و مرگ دختر شش ساله در قلعه‌ گنج بر اثر عقرب زدگی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: انفجار کپسول گاز در قلعه صدری قم باعث مصدومیت یک نفر شد.

مجتبی خالدی اظهار کرد: حادثه انفجار کپسول گاز در قلعه صدری قم به اورژانس اطلاع داده شد و فوراً دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و حاضرین گفتند که در صحنه دو مصدوم بدحال وجود دارد.

وی افزود: پس از بررسی کارشناسان فوریت‌های پزشکی فقط یک مصدوم آقا در صحنه وجود داشت که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شد که وضعیت سلامت جسمی مناسبی دارد.

ریزش یک ساختمان قدیمی در خیابان قزوین

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان متروکه قدیمی در خیابان قزوین و فوت یک نفر در این محل خبر داد.

جلال ملکی اظهار کرد: یک مورد حادثه تخریب خانه قدیمی در خیابان قدیمی قزوین گزارش شد  و بلافاصله دو خودروی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد. مورد حادثه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی قدیمی متروکه بوده است.

وی ادامه داد: بنا بر گفته اهالی محل، فرد مسنی بعضی شب‌ها به این ساختمان رفت و آمد می‌کرده است، اما اطلاع دقیقی از حضور داشتن این شخص در ساختمان نداشتند و آتش نشانان مجبور شدند، خودشان با عملیات جست‌وجو پی به حضور این فرد در محل ببرند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ساختمان قدیمی بود و حتی در حضور آتش‌نشانان بخشی از این ساختمان هم ریزش کرده بود عوامل ستاد بحران منطقه ۱۱ و شهردار این منطقه هم برای کنترل بهتر وضعیت در محل حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: از سگ‌های زنده یاب برای پیدا کردن افراد احتمالی در زیر آوار کمک گرفته شد، ولی سگ‌ها نتوانستند در ساعات اولیه فردی را پیدا کنند، اما بعد از عملیات آواربرداری و بعد از اینکه آوار سبک شده بود عملیات جست‌وجو به صورت فیزیکی آغاز شد و مردی حدود ۷۰ ساله را که از دقایق اول ریزش آوار در زیر خاک‌ها محبوس شده بود پیدا کردند که جان خود را از دست داده بود.

انفجار مین در مهران جان سه نفر را گرفت

یک مقام ارشد انتظامی گفت: چهار نفر از اهالی شهرک اسلامیه شهرستان مهران برای جمع آوری ضایعات جنگی وارد خاک کشور عراق شده بودند که بر اثر انفجار مین یک نفر از آن‌ها زخمی و سه نفر کشته شدند.

بر اساس این گزارش مجروح این حادثه هم اکنون در بیمارستان امام حسین (ع) شهر مهران در حال مداواست.

مرگ دختر بچه بوشهری در یاسوج

به دلیل سهل انگاری والدین، دختر بچه‌ای اهل استان بوشهر در رودخانه تنگ مهریان غرق شد و جان خود را از دست داد.

بنابر این گزارش پدر و مادر بوشهری که جهت تفریح به یاسوج رفته بودند، پس از اقامت در تنگ مهریان فرزند سه ساله خود را به حال خود رها کرده بودند که دختر بچه بر اثر بی‌احتیاطی به رودخانه افتاده و پس از دقایقی که می‌گذرد، متوجه می‌شوند که دیگر کار از کار گذشته بوده و فرزندشان غرق شده و جانش را از دست داده بوده است.

تلاش مأموران اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر برای نجات این دختر بچه فایده نداشت و عملیات احیا جواب نداد.

هکر ۱۸ ساله در کرمان دستگیر شد

هکری که در کرمان اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در این زمینه گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس فتای شهرستان عنبرآباد مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب چند شهروند پیگیری موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم سایبری قرار گرفت.

محمود بیدشکی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی از طریق ایجاد درگاه جعلی و فریب چند شهروند اقدام به خرید کارت شارژ از طریق رمز دوم کارت‌ها کرده و مبالغی را هم به کارت‌های مختلف انتقال داده است.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات پلیسی یک جوان ۱۸ ساله که اقدام به هک اطلاعات حساب مالباختگان می‌کرد را شناسایی و وی را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند که این فرد در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به برداشت از حساب مالباختگان اعتراف کرد.

وانت بار و راننده آن در میمه سوختند

در میمه وانت باری که در کنار پمپ بنزین قرار داشت دچار آتش سوزی شد و مرگ راننده را رقم زد.

رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در این حادثه که در کنار پمپ بنزین روستای سُه واقع در محور میمه اصفهان رخ داد، یک نفر جان باخت.

مهران محمدی پور افزود: پس از اطفای حریق، جسد راننده به پلیس آگاهی تحویل شد.

قتل جوان ساروی در دعوای خیابانی

مردی ۳۷ ساله در نزاع و درگیری خیابانی در ساری به قتل رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در این زمینه گفت: وقوع نزاع و درگیری خیابانی بین چند جوان در منطقه نوبنیاد ساری منجر به قتل این مرد ۳۷ ساله شد.

صفرپور افزود: با حضور عوامل نیروی انتظامی در صحنه متهمان در کمتر از دو ساعت شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

عقرب در قلعه گنج، سوگل شش ساله را کشت

دختر بچه شش ساله اهل دهستان مارز قلعه‌گنج بر اثر عقرب‌گزیدگی جان باخت.

فرماندار قلعه‌گنج در این رابطه گفت: دختر بچه‌ای به نام سوگل در بیمارستان قلعه‌گنج پذیرش و مراحل درمان وی توسط پزشک متخصص کودکان انجام می‌شود.

مهدی شهسواری افزود: حال عمومی این دختر بچه تا زمانی که تحت نظر کادر درمانی قرار داشت، رو به بهبودی بود، اما با اصرار زیاد خانواده بیمار که قصد عزیمت به هرمزگان داشتند از بیمارستان ترخیص می‌شود.

وی تصریح کرد: خانواده این دختر بچه چند ساعت بعد مجدداً وخیم شدن حال وی به بیمارستان مراجعه می‌کنند، اما تلاش پزشکان برای نجات دختر بچه نتیجه بخش نبوده و فوت می‌کند.

کد خبر 434159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.