شکست لیورپول قهرمان همراه با طعنه جالب گری لینکر

تیم فوتبال لیورپول در یک بازی تشریفاتی در لیگ انگیس، مقابل آرسنال با کامبک شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهارشنبه شب ۲۵ تیر- تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه امارات بدون تماشاگر و از هفته سی و ششم مهمان آرسنال آرتتا بود. ‌شاگردان کلوپ که از مدت ها پیش قهرمان‌شان قطعی شده است، آرسنال را دست کم گرفته بودند.

قرمزهای آنفیلدی که تا قبل از این بازی با کسب ۹۳ امتیاز به قهرمانی زود هنگام رسیده اند، ابتدا با گل مانه پیش افتادند اما لاکازت و نلسون در همان نیمه اول کامبک را کامل کردند و با حفظ همان نتبجه ۲ بر ۱ در نیمه دوم سومین شکست را به شاگردان کلوپ تحمیل کردند.

از زمانی که لیورپول قهرمانی‌اش در انگیس آن هم پس از سی سال قطعی شد، این تیم با اشتیاق مثل قبل، در این اندک باری های باقی مانده تا پایان این فصل پرمرلیگ بازیکنانش به میدان نمیروند.

لیورپولی ها هقته گذشته هم در خانه مغلوب برنلی شدند و جالب اینجاست که هفته آینده هم باید مقابل تیم آماده سوپر فرانکی قرار بگیرند. اما مسئله ایی وجود دارد فاصله زیاد لیورپول با سایر تیم ها به خصوص منچستر سیتی است.

شاگردان کلوپ در اوایل شروع لیگ، برای شکستن طلسم عدم دستیابی به جام جزیره آن هم پس سی سال، امتیازات مهم را جمع کرد که حالا با وجود قهرمانی زودهنگام، پپ و شاگردانش را همچنان با فاصله زیاد پشت سر خود میبیند.

همین موضوع سبب شده گری لینکر که در شبکه های ورزشی Sky و BT مفصر ورزشی است، یک شوخی جالب انجام بدهد. او برای خنده گفت: فکر میکنم همچنان لیورپول فصل آینده را هم در بالای جدول میگذارند.
شوخی که در نوع خود جالب توجه بود.


در سایر دیدارهای هفته ۳۶ انگیس، نتایج به شرح زیر است:

ﺳﻪشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹

چلسی ۱ - ۰ نوریچ

چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹برنلی۱ - ۱ولورهمپتون

منچسترسیتی ۲ - ۱ بورنموث

نیوکسل‌ ۱ - ۳ تاتنهام

آرسنال‌ ۲ - ۱‌ لیورپول

پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹اورتون۱ - ۱ استون ویلا

لسترسیتی ۲ - ۰ شفیلد یونایتد

 کریستال پالاس ۰ - ۲ منچستریونایتد

ساوتهمپتون‌ ۱ - ۱‌ برایتون

جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹

وستهام-واتفورد ساعت ۳۳:۳۰

کد خبر 434093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.