قهرمانی رئال به لطف VAR/ مسی همچنان ناراحت

در دو بازی مهیج از هفته ۳۷ لالیگا نتایج جالبی رقم خورد که باعث قهرمانی رئال مادرید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و از هفته سی و هفتم لیگ اسپانیا، همه بازی ها به صورت همزمان و از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز شد. در مهم ترین بازی ها رئال مادرید میزبان ویارئال بود و بارسلونا هم از اوساسونا پذیرایی میکرد.

کاتالان ها که تا قبل از این هفته، با ۷۹ امتیاز پشت سر رئال ۸۳ امتیازی قرار گرفته بودند، امیدوار بودند که زیر دریایی های زرد شاگردان زیدان را در خانه غرق کند و خودش با برد مقابل تیم پامپلونایی همچنان امیدوار یه قهرمانی در هفته آخر باشد.

اما با آغاز بازی های این هفته، خود بارسا در خانه به مشکل خورد. کاتالان ها در این دیدار به سد محکمی خورده بودند. شاگردان ستین هیچ حرفی برای گفتن نداشتند. آن ها در یک بازی مایوس کننده در لحظات پایانی به تیم سابق نکونام-شجاعی باختند. این درحالی بود که اوساسونا از دقیقه ۷۸ ده نفره شده بود.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در این دیدار کاملا ناراحت و غمگین به نظر میرسید، چرا که انگار قبول کرده بود تیمش شانسی برای قهرمانی در این فصل لالیگا ندارد. حرکات او در دیدار با اوساسونا کاملا بر این قضیه مهر تایید میزد. مسی از عدم موفقیت بارسا و حواشی این تیم در این فصل همچنان ناراحت به نظر می‌رسد.

در آن سمت شاگردان زیدان که پس از کرونا فوق العاده کار کرده بودند و صدر جدول را کاتالان ها پس گرفته بودند، با یک بازی منطقی و حساب شده توانستند از سد زیردریایی های زرد عبور کنند و اتفاق مهمی را رقم بزنند.

این اتفاق مهم کسب ۳۴‌مین قهرمانی کهکشانی ها در لالیگا بود. البته این قهرمانی برای سفیدشان درحالی بدست آمد که مدیران بارسا و برخی تیم های لالیگایی، رئیس این لیگ (خاویر تباس و رئال را همدست هم برای تقدیم قهرمانی به مادریدی ها میدانند.

چرا که در چند دیدار اخیر داوران صحنه های مشکوک را یا به نفع این تیم گرفته و یا صحنه هایی که به ضرر مادریدی ها بوده را در VAR بررسی نکرده اند و همین باعث شد صدای تیم ها و در راس آنها رئیس باشگاه بارسلونا بلند شود و لالیگا و داوران را به حمایت از رئال مادرید متهم کند.

همه این اتفاقات درحالی است که شب گذشته و جریان بازی رئال مادرید مقابل ویارئال هم وقتی سفید پوشان صاحب ضربه پنالتی شدند، راموس پشت توپ ایستاد و وقتی قصد داشت به بنزما پاس بدهد که دروازه بان به نوعی گول بخورد، اما کریم بسیار زودتر ضربه سرخیو راموس، به محوطه جریمه و توپ رسید که داور به جای خطا گرفتن دستور با تکرار ضربه داد که بنزما آن را گل کرد.

همین امر باعث اعتراض ویارئال شد اما داور دستور را نقض نکرد و اتفاق رخ داده امتیاز رئال را با بارسا به عدد ۷ رساند و در فاصله ۱ هفته پایان لالیگا، ۳۴‌مین قهرمانی را در لالیگا کسب کردند.


در سایر دیدارهای هفته ۳۷ لالیگا، نتایج به شرح زیر است:

 پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹

ایبار ۳ - ۱ وایادولید

ختافه ۰ - ۲ اتلتیکومادرید

مایورکا ۱ - ۲ گرانادا

بتیس ۱ - ۲ آلاوس

رئال‌مادرید ۲ - ۱ ویارئال

رئال‌سوسیداد ۰ - ۰ سویا

والنسیاو۱ - ۰ اسپانیول

بیلبائوو۰ - ۲ لگانس

بارسلونا ۱ - ۲ اوساسونا

سلتاویگو ۲ - ۳ لوانته


لازم ذکر است که سه تیم اسپانیول با ۲۴، مایورکا با ۳۲، و لگانس با ۳۵ امتیاز به سگوندا دیویژن (لیگ دسته دوم) اسپانیا سقوط کرده اند.

کد خبر 434092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.