بهترین مدل هارد اکسترنال کدام است؟

هارد دیسک‌ها به عنوان حافظه‌های ذخیره سازی پرکاربرد در کامپیوترهای شخصی به شمار می‌رود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مهمترین ویژگی هاردهای اکسترنال تنوع ظرفیت و قیمت معقول آن‌هاست. هاردهای اکسترنال یک و دو ترابایتی معمولی ظرفیت‌های پرفروش این نوع محصولات به شمار می‌رود و نیازهای طیف وسیعی از کاربران را برطرف می‌کند. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از هارد دیسک‌های اکسترنال می‌پردازیم:

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین هاردهای شرکت بزرگ و معروف Western Digital است. این هارد دارای ابعاد ۲۱.۵ * ۸۱.۵ * ۱۱۰ میلی متر بوده و وزنی حدود ۱۶۷ گرم دارد. محصول مذکور با توجه به وزن و ابعاد خود برای کاربرانی که نیاز بسیاری به حمل هارددیسک دارند، بسیار مناسب است. این نوع هارد در ظرفیت‌های یک، دو، چهار و پنج ترابایتی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سیگیت Expansion

هارد دیسک سیگیت Expansion در پنج ظرفیت یک تا پنج ترابایت در بازار وجود دارد. این محصول با طراحی خاص و زیبایی که دارد، حس خوبی به کاربران منتقل می‌کند. در این مدل از محصول سیگیت، پورت اتصال USB 3.0 به کار رفته که باعث شده است سرعت نقل و انتقال اطلاعات افزایش محسوسی نسبت به پورت USB 2.0 داشته باشد. از مزایای این هارد دیسک می‌توان به قابلیت بکاپ گیری از اطلاعات کاربر توسط نرم افزار اختصاصی شرکت سیگیت نام برد.

وسترن دیجیتال Elements

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Element یک ذخیره کننده قابل حمل محسوب می‌شود که دارای ابعاد کوچک و وزن سبک است. این محصول دارای هد ۲.۵ اینچی و ظرفیت یک ترابایتی است و در رنگ مشکی نیز به بازار عرضه می‌شود. وسترن دیجیتال Elements علاوه بر پورت USB 3.0 از نسخه USB 2.0 و USB 1.1 نیز پشتیبانی کرده، انرژی مورد نیاز خود را از طریق رابط USB تأمین می‌کند و دیگر نیازی به یک آداپتور برق ندارد.

ای دیتا HD770G

هارد دیسک ای دیتا HD770G یک محصول ضد آب و ضد ضربه است که با وزن ۲۷۰ گرم و در دو ظرفیت یک و دو ترابایتی وارد بازار شده است. شرکت ای دیتا به منظور افزایش ایمنی این محصول، قابلیت رمزگذاری پیشرفته ۲۵۶ بیتی AES را برای آن فراهم کرده است. این محصول با چراغ‌های LED و طراحی جالب آن گزینه مناسبی برای گیمرها خواهد بود. شرکت سازنده از درگاه Micro USB نوع B در این حافظه ذخیره سازی استفاده کرده است.

سلیکون پاور Armur A75

هارد دیسک سلیکون پاور Armur A75 دارای بدنه فلزی و وزن بسیار کم است. این نوع هارد دیسک در دو ظرفیت یک و دو ترابایتی ارائه شده است. شرکت سیلیکون پاور یک نشانگر LED آبی رنگ روی بدنه این محصول تعبیه کرده است که زمان متصل شدن آن به کامپیوتر روشن می‌شود. هارد اکسترنال سلیکون پاور مدل Armur A75 از طریق درگاه USB 3.1 به کامپیوتر متصل می‌شود. برای متصل کردن این هارد دیسک به کامپیوتر خود می‌توانید به راحتی از کابل‌های گوشی استفاده کنید.

اپیسر AC731

اپیسر AC731 محصولی ضد آب و ضد ضربه است. شرکت اپیسر از درگاه USB Type A در این محصول استفاده کرده و آن را در دو ظرفیت یک و دو ترابایتی وارد بازار کرده است. این نوع هارد دیسک حداکثر سرعت خواندن ۱۴۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کند. این محصول تنها در رنگ مشکی و در دو ظرفیت یک و دو ترابایتی عرضه شده است.

کد خبر 433936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.