بوناچیچ: تغییر سرمربی در فوتبال ایران عادی است

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: به تغییرات در باشگاه ها ورود نمی‌کنم اما در ایران این اتفاق عادی است و به آسانی سرمربی تیم ها را تغییر می‌دهند. تمام تمرکز من روی تیم ذوب آهن است، شگفت آور است که از ۱۶ تیم حاضر ۱۳ تیم سرمربی خود را تغییر داده اند که منطقی در این کار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوکا بوناچیچ در نشست پیش از بازی ذوب آهن اصفهان مقابل ماشین سازی تبریز گفت: پس از باختی که در خانه داشتیم بازیکنان تیم در بوشهر  نشان دادند که با غیرت هستند و این اتفاق نشان داد که در بازی های آینده می توانیم نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کنیم. امیدوارم در بازی آینده بتوانیم مانند دیدار قبلی عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: بازی مقابل پیکان برای ما درس عبرتی شد تا در بازی فردا نیز هوشیارانه عمل کنیم و امیدوار هستم سطح کیفی داوری فردا نسبت به بازی مقابل تیم پیکان بهتر باشد.

سرمربی تیم ذوب آهن افزود: در پست هایی که تیم دارای ضعف است باید بازیکنانی جایگزین شوند، در مجموع ۲۵ بازیکن در اختیار داریم و همیشه به دنبال بهترین ۱۱نفر هستیم که برای تیم بازی کنند. در مقابل تیم شاهین بوشهر توانستیم بازیکنان خوبی را در میدان قرار دهیم.

بوناچیچ اضافه کرد: با ورود بازیکن جدید به تیم نمی‌توان پیش بینی بازی آینده را انجام داد اما تلاش خود را انجام می‌دهیم، ذوب آهن در مقابل تیم هایی که در بالای جدول هستند عملکرد بهتری را می تواند به نمایش بگذارد زیرا این تیم ها رو به جلو بازی می کنند اما از تیم ماشین سازی انتظار می رود که بازی بسته ای را در دیدار فردا انجام دهد.

وی با بیان اینکه هنوز مهاجمی را که می‌خواهم پیدا نکردم، ادامه داد: خوشحال هستم که بیدوف به ذوب آهن بازگشته است زیرا او بهترین گلزن تیم است، سعی داریم دیگر بازیکنان را به سمت سوی خط حمله ببریم تا آن هانیز  برای ذوب آهن گلزنی کنند. تیم ما وابسته به بازیکنی نیست و سعی دارد  از تمام بازیکنان استفاده کند.

سرمربی تیم ذوب آهن در رابطه با سرمربی جدید تیم ماشین سازی، گفت: به تغییرات در باشگاه ها ورود نمیکنم اما در ایران این اتفاق عادی است و به آسانی سرمربی تیم ها را تغییر می‌دهند. تمام تمرکز من بر روی تیم ذوب آهن است، شگفت آور است که از ۱۶ تیم حاضر ۱۳ تیم سرمربی خود را تغییر داده اند که منطقی در این کار وجود ندارد.

بوناچیچ اضافه کرد: غایبان ما در بازی فردا منظمی و ابراهیم زاده هستند، حیف شد که در این بازی بازیکن خوبی مثل ابراهیم زاده را از دست داده ایم اما در پست این بازیکن مالکی را جایگزین کردیم امیدوارم این بازیکن جایگزین خوبی برای ابراهیم زاده باشد.

کد خبر 433910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.