انهدام باند سارقان کلکتور منازل نیمه ساز در کاشان

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان از دستگیری باند سارقان حرفه ای کلکتور منازل نیمه ساز و کشف ۳۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلامرضا باهنر سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کلکتور در سطح منازل نیمه ساز واقع در شهرک امیرالمومنین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:  تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری۱۴ ناجی آباد این شهرستان با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی و کار شبانه روزی موفق شدند باند ۴ نفره سارقان حرفه ای به همراه دو نفر مالخر را شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه زیادی کشف شد افزود : طی بازجویی های فنی بعمل آمده متهمان تاکنون به ۳۴ فقره سرقت کلکتور منازل نیمه ساز به صورت باندی و با استفاده از خلاء حضور صاحب خانه ها در سطح محلات اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد. 

سرهنگ باهنر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به صورت شبانه روز با سارقان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد از شهروندان درخواست کرد:  هرگونه فعالیت مشکوک افراد و مجرمین سابقه دار را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 433908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.