آتش‌سوزی ساختمان نیمه کاره در آستارا

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا علت آتش سوزی ساختمان در دست ساخت در این شهر را برشکاری میله گرد در کنار فوم های قابل اشتعال عنوان کرد و گفت: این حادثه مصدومی نداشت.

بابک لطف‌جویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش سوزی یک ساختمان نیمه کاره به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله شش آتش نشان به همراه دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل حادثه در خیابان فارابی کوچه هشتم اعزام شدند و با آتش سوزی فوم‌های طبقه دوم یک ساختمان مسکونی در دست ساخت مواجه شدند.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا عنوان کرد: آتش نشانان، آتش را مهار و از سرایت و گسترش حریق جلوگیری کردند.

لطف‌جویی، علت آتش سوزی را بی احتیاطی در هنگام برشکاری میلگرد و سرایت جرقه‌های آن به فوم‌های قابل اشتعال ساختمان دانست و گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، اما فوم‌های سقف طبقه دوم ساختمان مسکونی در آتش سوخت.

سرپرست واحد آتش نشانی آستارا خاطرنشان کرد: افرادی که اقدام به ساخت و ساز می‌کنند، در هنگام کار در ساختمان ضمن رعایت نکات ایمنی، از برشکاری فلز و روشن کردن آتش در کنار فوم های ساختمانی قابل اشتعال پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۷ نیروی انسانی، پنج خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و یک تانکر آب‌رسان فعالیت می‌کند.

کد خبر 433823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.