خیز آتالانتا برای قهرمانی در سری آ

با پیروزی قاطعانه تیم آتالانتا در چهارچوب اولین بازی هفته سی و سوم سری آ، شاگردان گاسپرینی به رده دوم جدول صعود کردند تا با امید به لغزش یووه بتوانند قهرمان لیگ شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، به ثمر رساندن نود و سه گل در سری آ و در مجموع ۱۱۰ گل در طول فصل جاری و کسب ۷۰ امتیاز، تمام آن چیزهایی هستند که می‌توانند دلیلی بر بی نقص بودن آتالانتای گاسپرینی باشند.

آتالانتا که حالا رکورد گل‌های زده در یک فصل لیگ ایتالیا را شکسته، به نظر می‌رسد تیم توقف ناپذیری باشد. شب گذشته نیز این تیم موفق شد با نتیجه ۶-۲ از سد برشا بگذرد و در روزهای پایانی لیگ برای بالانشین‌ها خط و نشان بکشد. با توجه به افت سایر تیم‌های بالای جدول از جمله یوونتوس و لاتزیو، ممکن است حتی سری آ این فصل به آتالانتایی برسد که اتفاقاً محق آن است.

آتالانتا شب گذشته در حالی حریف خود را در هم شکست که این حریف، تیم رقیب به حساب می‌آمد و بازی آن‌ها دربی بود. در این دیدار بسیار حساس، ماریو پاسالیچ هافبک کروات با گلزنی در دقایق ۲، ۵۵ و ۵۹ هت‌تریک کرد. مارتن درون در دقیقه ۲۵، مالینوفسکی در دقیق ۲۸ و کریستین زاپاتا در دقیقه ۳۰ هم سه گل دیگر آبی و مشکی‌پوشان برگامو را زدند.

به این ترتیب و پس از کسب این پیروزی قاطعانه، گاسپرینی همراه با شاگردانش به رده دوم جدول صعود کرد و حالا بانوی پیر، خطر از دست رفتن قهرمانی را بیش از هر زمانی احساس می‌کند؛ درست در مقطعی که یووه بسیار ناآماده است و آتالانتا در آماده‌ترین حالت است.

کد خبر 433818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.