فروش شیر، ماست و کره محلی نیاز به مجوز تعزیرات دارد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از بررسی محتوا و نحوه کار کسب و کارهای خانگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید یاسر رایگانی در گفت‌وگوی زنده خبری اظهار کرد: یکی از عناوین تخلفاتی که در حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی دیده می‌شود، تخلف در کسب است که آنطور که باید و شاید از سوی مراجع رسمی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی در خصوص تخلفات کسب و کارها در حوزه محتوای محصولات افزود: مردم در هنگام خرید محصولات باید محتوای آن را با برچسب روی آن تطبیق دهند در سامانه پیامکی ما نیز یکی از بیشترین گزارشات بحث تخلف در کسب است.

رایگانی تصریح کرد: باید کسب و کارهای سنتی که مرتکب تخلفاتی می‌شوند، کسب و کار خود را در سامانه تعزیرات حکومتی ثبت کنند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: توزیع شیر، ماست و کره‌های محلی جز مواردی است که در کسب و کارهای سنتی به فروش می‌رسد که این فروش باید با مجوز تعزیرات حکومتی صورت بگیرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص توسعه کسب و کارهای خانگی گفت: محتوا و نحوه کار کسب و کارهای خانگی باید مورد توجه قرار بگیرد و فروش محصولات بدون انجام این بررسی‌ها امری درست نیست.

وی تصریح کرد: موارد فروشی کسب و کارهای خرد در بازار باید با نظارت اصناف انجام شود که امیدواریم اصناف به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشد و بازرسین صمت و تعزیرات باید به محتوای محصولات نیز نظارت داشته باشند.

کد خبر 433666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.