کشته شدن جوانان چادگان به‌خاطر فقر فضای ورزشی

عضو شورای اسلامی شهرستان چادگان گفت: جوانان این شهرستان برای دسترسی به فضا و امکانات ورزشی به شهرستان‌های اطراف می‌روند که در این روند کشته شدن ۱۰ نفر از جوانان این منطقه را داشته‌ایم.

فریبرز شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های ورزشی ناتمام در شهرستان‌ها، اظهار کرد: ۱۱ سال از احداث استخر سرپوشیده چادگان می‌گذرد و با وجود اینکه ۸۰ درصد آن ساخته شده برای ۲۰ درصد باقیمانده هیچ اقدامی نشده و این پروژه در حال تخریب است.

وی افزود: ۱۴ سال از احداث سالن ورزشی مشهد کاوه نیز می‌گذرد اما این پروژه نیمه‌کاره مانده و تنها ساختمان اداری، محوطه سازی و سیستم گرمایش و سرمایشی آن نصب شده و دیگر قسمت‌های این سالن ناتمام است.

عضو شورای اسلامی شهرستان چادگان تصریح کرد: این شهرستان ۶۵ روستا دارد اما جوانان این شهرستان برای دسترسی به فضا و امکانات ورزشی به شهرستان‌های اطراف می‌روند که این روند باعث کشته شدن ۱۰ نفر از جوانان این منطقه شده است.

وی ادامه داد: دو زمین چمن در روستای رزوه چادگان وجود دارد که تیم‌های مطرح برای اردو به این سالن می‌آیند اما هیچ امکاناتی اعم از رختکن، سکو و سرویس بهداشتی ندارد حتی در قسمت تماشاگران هم امکانات وجود ندارد و در واقع بازی‌ها با مشکلات عدیده‌ای در این مکان برگزار می‌شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: باید به مشکلات ورزش شهرستان‌ها توجه بیشتری شده و فضای ورزشی، زمین و تجهیزات لازم به‌ویژه برای روستاها اختصاص یابد.

کد خبر 433546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.