تورین دلتنگ روزهای خوب آلگری است

کسب یک امتیاز سخت مقابل شاگردان گاسپرینی مهر تأییدی بود بر دلتنگی هواداران یوونتوس برای روزهایی که هدف شأن به جای کسب سری A، قهرمانی اروپا بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، در دیدار نفس گیر و حساس یوونتوس برابر آتالانتا، هیچیک از دو تیم نتوانستند پیروز میدان شوند و در نهایت امتیازها تقسیم شد. اگرچه این نتیجه با توجه به فرم عالی آتالانتا نتیجه بدی نیست، اما مسئله این است که سطح انتظارات هواداران یووه از زمان آلگری بسیار پایین‌تر آمده است.

بیانکونری در شرایطی توانست یک امتیاز برابر آتالانتا کسب کند که در دقایق پایانی با پنالتی کریس رونالدو، آتالانتا بازی برده را با تساوی عوض کرد. این خبر خوبی برای یوونتوسی‌ها نیست و تیمی که زمانی با آلگری به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کرد و قهرمانی در لیگ اصلاً دغدغه‌ای برایش نبود، حالا روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد به طوری که حتی قهرمانی در لیگ هم ممکن است به خطر بیافتد، چه رسد به اینکه تورینی‌ها امید به قهرمانی در اروپا داشته باشند.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که تیم فعلی ساری تنها با عملکرد ستارگان خود همچون رونالدو و دیبالا موفق به کسب پیروزی می‌شود و از لحاظ تاکتیکی این تیم هیچ چیزی برای ارائه کردن ندارد. آشفتگی ذهنی یوونتوسیها به وضوح در شب شکست عجیب برابر میلان مشخص بود.

این روزها یوونتوس شرایط خوبی ندارد و می‌توان گفت گاهی با خوش شانسی مانند آنچه برابر آتالانتا رخ داد، امتیازی کسب می‌کند. هواداران این تیم اصلاً خوشحال نیستند و شاید این روزها بیش از همه دلتنگ آلگری باشند، مربی که با مهره‌های نسبتاً کمتر و بدون در اختیار داشتن رونالدو، در طی سه سال دو بار یووه را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برد.

کد خبر 433459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.