افزایش بهره‌وری با راه‌اندازی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی

رئیس مرکز ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی گفت: با راه اندازی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی امکان تصمیم سازی و افزایش راندمان کاری فراهم می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کریم احمدی در جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات که امروز یکشنبه با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: با سیاستگذاری، حمایت و پشتیبانی شورای راهبری فناوری اطلاعات برای راه اندازی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، برآنیم امکان تصمیم سازی و افزایش راندمان کاری فراهم شود.

در این نشست، مهرزاد خرد مجری راه اندازی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی نیز گفت: سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی رویکرد مناسبی از حکمرانی خوب در بخش کشاورزی به ارمغان می‌آورد که لازمه آن شفافیت در آمار و اطلاعات، پاسخگویی به ذینفعان و ذیربطان و مشارکت در تدوین و طراحی برنامه‌های بخش کشاورزی است.

شاهرخ رمضان نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز در این نشست اعلام کرد: امروزه همه ابزارهای مدیریتی و تصمیم سازی، قابل رصد و کنترل است و همه استعداد بخش کشاورزی باید در خدمت تثبیت و کاربردی کردن سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات قرار گیرد تا مزیت‌های فراوان آن آشکار شود.

کد خبر 433360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.