ثبت الکترونیک ۱۳۵ مورد از مراجعات مردمی در منطقه ۲ شهرداری قزوین

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: براساس آمارهایی که از طریق نرم افزار به دست رسیده است، در خرداد امسال ۱۳۵ مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است.

به گزارش ایمنا، کیومرث فدایی فر با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در ناحیه شهری آزادگان این منطقه در خرداد امسال، اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قزوین همواره به دنبال اتخاذ سازوکارهایی است تا به وسیله آن مردم و شهروندان این منطقه بتوانند به راحتی دغدغه‌ها، مشکلات و پیشنهادات خود را با مدیران منطقه مطرح کنند.

وی افزود: بر همین اساس شهروندان می‌توانند با چهار روش ارتباط حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و سامانه ۱۳۷ مشکلات خود را با شهرداری منطقه دو در میان بگذارند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به تعداد مراجعات مردمی که در ناحیه شهری شهد بابایی به ثبت رسیده است، عنوان کرد: براساس آمارهایی که از طریق نرم افزار به دست رسیده است در خرداد ماه امسال ۱۳۵ مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است.

فدایی فر گفت: از این آمار ۲۲ مورد مراجعه حضوری، ۱۳ مورد مکاتبه، ۵۳ مورد تلفن و ۴۷ مورد از طریق سامانه ۱۳۷ انجام شده است که این آمار نشان دهنده کاهش حضور شهروندان در شهرداری منطقه ۲ با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

وی افزود: همچنان تاکید مدیران و مسئولان منطقه بر پیگیری و بیان مطالبات شهروندان از روش‌های غیر حضوری است تا خطر بروز بیماری به حداقل برسد.

کد خبر 433303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.