تغییر گلر شوک مثبت به ذوب آهن داد/ بازیکنان کم کاری کنند از تیم کنار گذاشته می شوند

یک کارشناس فوتبال گفت: مهدی خلیل دروازه بان لبنانی تیم را به خاطر گل های بدی که دریافت کرده بود به بوشهر نبرد و معراج اسماعیلی را درون دروازه قرار داد که یک شوک مثبت به تیم بود و باعث شد دیگر بازیکنان حواس خود را جمع کنند و اگر کم کاری کنند کنار گذاشته می شوند.

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیروزی پر گل ذوب آهن مقابل شاهین بوشهر، اظهار کرد: بعد از باخت چهار بر یک ذوب آهن مقابل پیکان که بازی خوبی نبود، سرمربی این تیم لوکا بوناچیچ تصمیماتی گرفت که در پیروزی تیمش مقابل شاهین تأثیرگذار بود. مهدی خلیل دروازبان لبنانی تیم را به خاطر گل‌های بدی که دریافت کرده بود به بوشهر نبرد و معراج اسماعیلی را درون دروازه قرار داد که یک شوک مثبت به تیم بود و باعث شد دیگر بازیکنان حواس خود را جمع کنند و اگر کم کاری کنند، از ترکیب تیم کنار گذاشته می‌شوند.

وی ادامه داد: برخلاف رادولوویچ، سرمربی جدید ذوب آهن بوناچیچ به جوانان اهمیت می‌دهد و از آنها بازی می‌گیرد. ترکیبی که مقابل شاهین به بازی رفت خوب بود و گلر جوان ذوب آهن توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه شاهین بوشهر چند یار کلیدی خود را در اختیار نداشت، تصریح کرد: این باخت برای شاهین بوشهر سنگین بود، اگر پنالتی اولی که برای این تیم گرفته شد وارد دروازه می‌شد ذوب‌آهن کار سختی را پیش رو داشت، اما زمانی که گل نشد ذوب‌آهن بازی را در دست گرفت و با استفاده از ضعف خط دفاعی و دروازه‌بان شاهین بوشهر به گل رسید.

کربکندی اضافه کرد: ذوب‌آهن با آن پیروزی از منطقه خطر دور شد، تیم پایین جدول را پایین نگه داشت و از لحاظ روانی به بازیکنان روحیه داد. دفاع ذوب‌آهن در چند صحنه شکننده عمل کرد که باید روی آن بیشتر کار شود.

وی در خصوص ایوان مارکوویچ، خاطرنشان کرد: یک بازیکن خارجی دیگر ذوب‌آهن داشت که می‌توانست در کنار مارکوویچ مکمل خوبی باشد، مارکوویچ از فرصت‌ها خوب استفاده می‌کند و جای‌گیری خوبی دارد که می‌تواند به ذوب‌آهن تا پایان بازی‌ها کمک کند.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه هر تیمی با شرایط آب و هوای شهر خود سازگار است، گفت: شاهین بوشهر در خانه با تیمی که در جدول به آنها نزدیک است بازی می‌کرد. با فرصت‌هایی که خط دفاعی ذوب‌آهن به این تیم داد، در چند موقعیت خطرناک ظاهر شدند.

کربکندی در رابطه با کرونا، اظهار کرد: بازیکنان برای شادی گل سمت یکدیگر می‌روند، در محوطه جریمه یارگیری می‌کنند و عرق کردند به یکدیگر برخورد می‌کنند که خطرناک است. ویروس کرونا همه مردم را تحدید و ورزشکاران از این قضیه مستثنی نیستند. در مناطق گرم شیوع این ویروس بیشتر شده و گسترش یافته است.

کد خبر 433072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.