مدیریت آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری نیروی انتظامی است

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مراکز کنترل آسیب‌های اجتماعی برای انجام فعالیت نیاز به حمایت نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی صبح امروز _شنبه ۲۱ تیرماه ۹۹_ در آئین راه‌اندازی مرکز کنترل آسیب‌های اجتماعی (اورژانس اجتماعی) در پایانه مسافربری کاوه، اظهار کرد: بنا به دلایلی این مرکز در پایانه کاوه تعطیل شد، اما با پیگیری‌های انجام شده به دلیل چالش‌های جدی در حوزه افراد آسیب دیده اجتماعی، به درخواست سازمان پایانه‌های شهرداری و همکاری سازمان بهزیستی شاهد راه اندازی مجدد آن هستیم.

وی افزود: در مرکز کنترل آسیب‌های اجتماعی پایانه کاوه که با حمایت سازمان بهزیستی راه‌اندازی شده، تمام تمهیدات و تسهیلات لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن افراد آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: لازم است دستگاه‌های دیگری همچون مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری و نیروی انتظامی برای پیشگیری و مدیریت آسیب‌های اجتماعی همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مراکز کنترل آسیب‌های اجتماعی برای انجام فعالیت نیاز به حمایت نیروی انتظامی دارد، تصریح کرد: گروه هدف این مرکز تنها دختران و زنان فراری نیستند بلکه تمام افراد آسیب دیده‌ای هستند که با آموزش و هدایت مشاوره‌ای قرار است به زندگی باز گردند تا بدین وسیله از وقوع یک حرکت فاجعه‌آمیز جلوگیری شود.

محمدی گفت: مرکز اورژانس اجتماعی از مراکز تحت پوشش بهزیستی است که در زمینه آسیب‌هایی همچون کودک آزاری، همسرآزاری، اختلافات خانوادگی، سالمندآزاری، معلول آزاری و خودکشی به ارائه خدمات مشاوره‌ای اورژانسی به شهروندان می‌پردازد.

کد خبر 433065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.