مردم گلپایگان با تشکیل استان اصفهان شمالی مخالف هستند

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: شهروندان گلپایگان به طور قطع با تشکیل استان اصفهان شمالی مخالف بوده و با مراجعه بسیار به شورای شهر خواستار رساندن حرف خود به گوش مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین زاهدی امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: سال سوم نمایندگی علی بختیار نماینده سابق گلپایگان و خوانسار در مجلس بود که زمزمه طرح تشکیل استان اصفهان شمالی ایجاد شد اما جمعی از معتمدین شهر با حضور در دفتر نماینده مجلس اعتراض خود را اعلام کردند که وی نیز موضع گیری مردم را در مجلس مطرح و مخالفت کرد.

وی گفت: اکنون مجددأ طرح فوق توسط نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود در صورتی که اکثریت مردم شهرهای گلپایگان و گوگد، گلشهر از طرح ایجاد استان اصفهان شمالی ناراضی و با مراجعه بسیار به شورای شهر خواستار رساندن حرف خود به گوش مسئولان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان افزود: در این خصوص طوماری با همین مضمون تهیه شد تا فرماندار گلپایگان تقدیم استاندار اصفهان کند و در این جلسه نیز یک نسخه دیگر به نماینده مردم شهرستان تقدیم می‌شود تا در مجلس نیز پیگیر این مورد که یکی از خواسته‌های به حق شهروندان است، باشد.

زاهد با بیان اینکه مردم گلپایگان به طور قطع با تشکیل استان اصفهان شمالی مخالف هستند، گفت: در استان اصفهان برخی کارها آن طور که باید و شاید پیگیری نمی‌شود که گلایه تمام مردم و بعضأ مسئولان است اما بنا نداریم به جای شنا کردن در دریا در برکه وارد شویم.

وی افزود: اقتدار اصفهان و اثرگذاری آن در سیاست گذاری کلان مملکت بر هیچ کسی پوشیده نیست، خواستارم برای جلوگیری از تشکیل استان اصفهان شمالی، این موضوع به صورت جدی دنبال شود تا مردم بتوانند با پیگیری‌ها به آنچه در شأن گلپایگان است دست یابند.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان تأکید کرد: بعضاً کمیسیون‌های مربوط به حل مشکلات شهرستان نظیر کمیته کار کمیسیون ماده پنج و کمیسیون تبصره یک ماده یک در استان تشکیل می‌شود که چون بسیار وقت گیر است موجب نارضایتی شهروندان می‌شود بنابراین از نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌شود با تعامل استاندار تسهیل‌گری کند تا در صورت امکان این کمیته‌ها با حضور کارشناسان استان در گلپایگان تشکیل شود.

کد خبر 432688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصفهان US ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    6 1
    از طريق نماينده تون پيگير باشيد