راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق آسیب‌پذیر گرگان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مدیریت شهری راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق آسیب پذیر را پیگیری می‌کند.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان، ناصر گرزین در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از کتابخانه میرفندرسکی گرگان، اظهار کرد: قانون شهرداری‌ها بر حمایت پنج درصدی از کتابخانه‌ها اشاره کرده و شهرداری گرگان نیز تعامل لازم را در این خصوص دارد.

وی افزود: در این بازدید بر پیگیری موضوعاتی از جمله همکاری در برگزاری مسابقات کتابخوانی، نصب تابلو ورودی شهر جهت معرفی کتابخانه‌های عمومی، مساعدت در راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق آسیب پذیر شهر، حمایت از نویسندگان جهت چاپ و نشر کتاب و نصب المان یا احداث پارکی با عنوان کتاب تاکید شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در این بازدید مقرر شد پیگیری حفظ و نگهداری از کتابخانه مرحوم حبیب‌الله قلیش لی، حمایت و خریداری کتب نویسندگان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، انعقاد تفاهم نامه میان سازمان فرهنگی و کتابخانه‌های شهر گرگان به منظور تعاملات فرهنگی و برگزاری مسابقات الکترونیکی کتابخوانی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با تعامل کتابخانه میرفندرسکی گرگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: به منظور اجرای برنامه‌های مشترک و ترویج فرهنگ کتابخوانی تعاملات لازم میان کتابخانه شهر گرگان و معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان انجام می‌شود.

کد خبر 432677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.