تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، روح الله متفکر آزاد، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر علی اکبر بسطامی نماینده ایلام به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پیگیری وضعیت دامداران و ورشکستگی آنها در استان ایلام.

- تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم تسریع در پیگیری تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان.

- تذکر عبدالله ایزدپناه نماینده باغملک به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم پیگیری مشکلات کشاورزان در استان خوزستان.

- تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب به وزیر آموزش و پرورش: لزوم نظارت بر صندوق ذخیره فرهنگیان.

- تذکر قدرت الله حمزه نماینده اردل، فارسان و کوهرنگ به وزیر ارتباطات: لزوم فراهم کردن دسترسی اینترنت در روستاهای استان چهارمحال و بختیاری برای بهره‌مندی دانش‌آموزان.

- تذکر رضا آریانپور نماینده مینودشت به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت پول گندم و کلزای کشاورزان استان گلستان.

- تذکر امان قلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس به وزیر جهاد کشاورزی: لزوخم پرداخت خسارت بیمه کشاورزان ناشی از تنش‌های محیطی در مناطق مرزی و منطقه گنبدکاووس.

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر نفت: لزوم تخصیص بودجه برای گازرسانی به مناطق کم برخوردار ارومیه. همچنین تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت متبوع از اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی. همچنین تذکر به وزیر ورزش و جوانان: لزوم عملیاتی کردن طرح خانه جوان با توجه به زمینه ارائه شده از سوی استانداری.

- تذکر پرویز محمد نژاد قاضی محله نماینده لنگرود به وزیر راه و شهرسازی: لزوم مرمت راه‌های ارتباطی و زیرساختی لنگرود.

- تذکر احمد راستینه نماینده شهرکرد، بن و سامان به وزیر ارتباطات: لزوم برنامه‌ریزی برای حفظ حریم اخلاقی و معنوی در فضای مجازی.

- تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به رئیس جمهور و وزیر کشور: علت عمل نکردن دستگاه‌های اجرایی و سازمان برنامه و بودجه به بند ۶ تبصره ۱۹ قانون برنامه و بودجه چیست. همچنین لزوم رسیدگی به ناهماهنگی استاندار خراسان رضوی با شورای عالی شهرسازی کشور در خصوص طرح پیرامونی بافت حرم مطهر رضوی. همچنین تذکر به وزیر دادگستری: لزوم اهتمام و صیانت از حیثیت و استقلال دستگاه قضائی خراسان رضوی و احقاق حقوق عامه.

- تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان به وزیر کشور: تسریع در جبران خسارت کشاورزان سیل زده استان خوزستان.

- تذکر کمال علیپور خنکداری نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان بانک ملی استان مازندران و عدم رضایت مردم. همچنین علت دخالت حراست بانک ملی استان مازندران در انتصاب افراد و حمایت از افراد فتنه ۸۸ چیست.

- تذکر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان به وزیر نفت: لزوم پیگیری وضعیت بیکاری تعدادی از کارکنان و کارگران فاز ۲ پارس جنوبی.

کد خبر 432644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.