تاکنون ۷ استخر در سطح استان باز شده است/ تعطیل بودن استخرها برابر با تعطیلی هیئت شنا است

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان گفت: تعطیلی استخرها موجب می‌شود که هیئت شنا، شیرجه و واترپلو نیز تعطیل شود و این موضوع به دشوارترین موضوع تبدیل می‌شود.

پیمان گرامی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا درباره تعداد افراد حاضر در استخرها و تقسیم بندی آنها در این برهه زمانی، اظهار کرد: طبق آخرین ابلاغی که داشته ایم در استخرهایی با متراژ ۱۰ در ۲۵ متر حداکثر ۱۵ نفر می‌توانند در آن فعالیت کنند و لازم است برای فعالیت افراد استخرها را با تور قسمت بندی کنند. برای تقسیم بندی بازیکنان منتخب لاین‌های جداسازی شنا را به شکل طولی نصب کنند و برای افراد عمومی می‌توانند به صورت طول و عرض این تقسیم بندی انجام شود چراکه افراد باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. در حال حاضر استخر ۲۹ فروردین برای تمرین بازیکنان حرفه‌ای جداسازی شده است و هر شخص دریک لاین تمرین می‌کند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان با اشاره به اینکه ضدعفونی آب با کلر موجب می‌شود بیماری از طریق آب انتقال پیدا نکند، خاطر نشان کرد: مسئولین فنی استخرها باید طی یک آزمایش در نظر بگیرند که کلر باعث می‌شود بیماری‌های مختلف سرایت نکند.

گرامی افزود: تعطیلی استخرها موجب می‌شود که هیئت شنا، شیرجه و واترپلو تعطیل شده و این موضوع به دشوارترین معضل تبدیل شود. هدف ‌اصلی هیئت شنا قهرمانی و برگزاری دوره‌های آموزشی است که بیماری کووید -۱۹ باعث شده این دوره‌ها برگزار نشود. هم اکنون فقط شش نفر از افراد منتخب در حال تمرین کردن هستند.

وی ادامه داد: تعطیل بودن تیم‌های پایه عواقب سختی برای خواهد داشت. اداره کل ورزش جوانان همچنان حمایت‌های لازم را از ما داشته و این موجب می‌شود تا در این باره نگرانی خاصی نداشته باشیم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان گفت: تا کنون هفت استخر سرپوشیده در استان اصفهان بازگشایی شده است در صورتی ۷۳ استخر در سطح استان داریم.

کد خبر 432539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.