خامس و رئال، رابطه‌ای که از پایه شکرآب است

مدت هاست که خامس در مادرید و رئال حال خوبی ندارد و سران باشگاه مادریدی هم راه حلی برای رفع این اختلاف ارائه نمی‌دهند تا وی تبدیل به بازیکنی منزوی در تیم شده باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، خامس رودریگز هافبک کلمبیایی رئال مادرید پس از دو سال حضور قرضی در بایرن به رئال پیوست تا شاید دوباره بتواند با بازگشت زیدان به دوران خوبش بازگردد. البته این اتفاق هیچ گاه نیفتاد و خامس تا حدی از شرایطش ناراضی است که درخواست کرده حتی با بازیکنان به اتلتیک بیلبائو نیز سفر نکند. به هر ترتیب، هیچ کس نمی‌تواند خامس را به خاطر شرایط پیش آمده سرزنش کند و نارضایتی او در مادرید کاملاً منطقی است.

در ادامه به بیان سه دلیلی می‌پردازیم که باعث شده خامس و رئال نتوانند رابطه خوبی داشته باشند:

۱- انتهای صف بودن مهمترین دلیلی است که می‌توان برای نارضایتی خامس ارائه کرد، کم بودن مدت زمانی است که او فرصت بازی پیدا کرده است. زیدان در پست تهاجمی بازیکنان بسیاری را در اختیار دارد و در این میان، خامس که اتفاقاً از بازیکنان مورد علاقه زیدان هم نیست، فرصت بسیار کمی برای پوشیدن لباس مادرید پیدا می‌کند و همیشه اولویت آخر سرمربی فرانسوی رئال است.

۲- بی اهمیت بودن در تیم: پس از تجربه پیشین خامس با زیدان، او دیگر هیچگاه مورد لطف باشگاه و حتی هواداران قرار نگرفته است. هافبک کلمبیایی حتی در اندیشه‌های تاکتیکی تیم نیز جایگاه خاصی ندارد و همین حس مهم نبودن، تأثیر بسیاری بر ذهنیت او گذاشته است.

۳- آینده: هنوز یک سال از قرارداد خامس با رئال باقی مانده است، اما او در سن ۲۹ سالگی نیاز دارد تا بیشتر از این بازی و نقش مهمی در تیمش ایفا کند. او یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی کشورش به حساب می‌آید و به طور کلی بازیکن خوبی است؛ البته که اینها زمانی معنا خواهد داشت که وی فرصتی برای نمایش هنرهایش داشته باشد.

کد خبر 432491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.