بیغم ۸ بازیکن پایه را در طول فصل به تیم فوتسال بزرگسالان اضافه کرد

مدیر تیم‌های پایه گیتی پسند گفت: حمید بیغم هشت بازیکن پایه را در طول فصل به تیم بزرگسالان اضافه کرد که شش نفر از آنها بازی کردند.

مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فینال لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: قبلاً گفته بودم دروازه بان های دو تیم می‌توانند قهرمان را مشخص کنند و دو دروازه بان مس در بازی‌های رفت و برگشت عالی کار کردند. بازی رفت در حد فینال لیگ برتر ایران نبود و بار فنی کمی داشت. از طرف دیگر دوری سه ماهه تأثیر گذار بود.

وی ادامه داد: بازیکنان بزریلی گیتی پسند نیز ۱۰ روز قبل از فینال رسیده بودند و سنگ سفیدی و عزتی نیز مصدوم بودند که چند روز قبل از فینال آماده شدند و حضور نداشتن حسن زاده در نتیجه بازی اول مؤثر بود. همچنین بازیکنان از لحاظ بدنی آماده نبودند و از نظر تاکتیکی نیز به ۶۰ درصد آمادگی رسیدند.

محمدی همچنین افزود: بازی دوم، گیتی پسند خیلی خوب و سراسر هجومی بازی کرد و با بدشانسی رو به رو شد و علیرضا صمیمی دروازه بان مس شاهکار کرد و باعث قهرمانی مس شد.

مدیر تیم‌های پایه گیتی پسند در رابطه با حواشی فینال، خاطرنشان کرد: باید حرفه‌ای تر عمل کنیم و نباید نیمکت گیتی پسند دچار تنش می‌شد و اگر تمرکز وجود داشت، شاید گیتی پسند پیروز میدان بود.  اتفاقاتی که در فینال افتاد برای لیگ برتر فوتسال ایران زشت بود.

وی در ارتباط با عملکرد باشگاه گیتی پسند، ادامه داد: باید بررسی کلی شود و اینکه گیتی پسند در ده سال اخیر جایگاه اول تا سوم را دارد دارای اهمیت زیادی است و این باشگاه برند فوتسال آسیاست؛ باید این باشگاه خصوصی را حمایت کرد و گیتی پسند تنها تیم فوتسال اصفهان است که خوب کار می‌کند.

مدیر تیم‌های پایه گیتی پسند افزود: مدیران باشگاه ورزشی هستند و به نظر من تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد. ممکن است بازی‌های لیگ امسال به صورت مجتمع برگزار شود و شاید از جذابیت لیگ کم کند.

محمدی همچنین با اشاره به حضور بازیکنان پایه در تیم بزرگسالان و اعتماد بیغم به این بازیکنان در بازی فینال، خاطرنشان کرد: حمید بیغم ۸ بازیکن پایه را در طول فصل به تیم بزرگسالان اضافه کرد که ۶ نفر از آنها بازی کردند. هیچ زمانی در باشگاه گیتی پسند یک سرمربی این ریسک را نکرده بود و از باشگاه نیز بابت حمایت از این کار باید تشکر کرد.

وی در ادامه افزود: مسعود یوسفی مقداری مصدومیت داشت، اما در تمرینات نبودیم که بدانیم چه اتفاقی افتاده است که بازیکنان جوان بازی نکرده‌اند. اگر باشگاه گیتی پسند این راه را در تیم‌های پایه ادامه دهد تا سه سال آینده بازیکنان اصفهانی بیشتری در لیگ برتر خواهیم داشت.

محمدی در رابطه با تیم‌های پایه گیتی پسند ادامه داد: طبق جلسه سازمان لیگ مسابقات رده‌های پایه برگزار می‌شود، اما زمان دقیق آن مشخص نیست که با معرفی مربیان تیم‌های پایه تمرینات آن‌ها نیز شروع خواهد شد.

کد خبر 432450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.