در اولین فرصت جشنواره زاینده رود را برگزار می کنیم

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی گفت: هرساله خرداد ماه جشنواره زاینده رود را برگزار می‌کردیم که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. این جشنواره برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا از پیشکسوتان و قهرمانان تجلیل می‌شود و تمام رشته‌ها یک دور از مسابقات استانی را برگزار می‌کنند.

وحید باطنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فعالیت‌های هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان، اظهار کرد: آخر سال ۹۸ جلساتی داشتیم که به خاطر ویروس کرونا کنسل شد، اما از سال ۹۹ با وجود این ویروس فعالیت‌های شاخصی مانند مسابقات آنلاین کیک بوکسینگ واکو، موی تای و دارت و دوره‌های آموزشی سپک تاک را و جهت یابی داشتیم.

وی ادامه داد: هرساله خرداد ماه جشنواره زاینده رود را برگزار می‌کردیم که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. این جشنواره برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا از پیشکسوتان و قهرمانان تجلیل می‌شود و تمام رشته‌ها یک دور از مسابقات استانی را برگزار می‌کنند. در اولین فرصت که زاینده رود آب داشته باشد و کرونا نباشد جشنواره زاینده رود را برگزار خواهیم کرد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی با بیان اینکه برای برخی رشته‌های آبی به کمک شهرداری قصد داریم پایگاه ویژه بزنیم، خاطر نشان کرد: در هیئت انجمن ورزشی یک کمیته جدید آبی اضافه شده که به آن موج سواری می‌گویند در این کمیته رشته‌ای به نام پدل برد وجود دارد که محمد رضا غزنوی ریاست آن را بر عهده گرفته است. بسیار فعال هستند و هر جای زاینده رود آب باشد به تمرین می‌پردازند و زمانی هم که آب نباشد در استخر فعالیت می‌کنند، رشته عمومی و مفرحی است که باعث زیبایی بیشتر زاینده رود شده و در جلساتی که با شهرداری داشتیم این مورد را تاکید کردند.

باطنی اضافه کرد: امکان فعالیت جت اسکی و اسکی روی آب در زاینده رود نیست و تنها پدل برد اجازه فعالیت دارد. این رشته کم هزینه است که علاقه مندان برای ثبت نام می‌توانند به هیئت انجمن‌های ورزشی در چهار راه تختی مراجعه کنند.

وی در خصوص مسابقات مجازی، تصریح کرد: برای مثال در کمیته کیک بوکسینگ واکو شاخه‌ای به نام موزیکال فرم وجود دارد که ورزشکار دوربین را مقابل خود تنظیم می‌کند و داوران به صورت آنلاین اجرای آن را می ببیند و امتیاز می‌دهند، در پایان مسابقه هم رتبه بندی را مشخص می‌کنند.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی افزود: به کمک شهرداری و حبیب الله ناظریان مسابقات کیک بوکسینگ واکو به صورت آنلاین برگزار شد که در ورزشگاه ابرار مدال و حکم بازیکنان را دادیم.

باطنی در رابطه با رشته‌هایی در هیئت انجمن‌های ورزشی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند، گفت: رشته‌هایی که براساس نامه و ستاد کرونا اجازه فعالیت دارند جهت یابی، فوتبال رو میزی و دارت هستند.

کد خبر 432379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.