یکپارچه‌سازی اطلاعات شهرداری اصفهان

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از یکپارچه‌سازی اطلاعات شهرداری خبر داد و گفت: تا اواخر مردادماه سال‌جاری انتشار اطلاعات در چارچوب داشبوردهای مدیریتی به عنوان گام سوم نظام مدیریت اطلاعات در شهرداری انجام خواهد شد.

سعید فردانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به یکپارچه‌سازی اطلاعات شهرداری، اظهار کرد: یکی از مشکلات مدیریت شهری به ویژه شهرداری اصفهان نبود نظام اطلاعاتی پشتیبان مدیریت در شهرداری اصفهان بود که در سال ۹۸ با ابلاغ شهردار مقرر شد نظام مدیریت اطلاعات در شهرداری شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه در این راستا سه گام اصلی از ابتدای تیرماه ۹۸ آغاز شده و تا مردادماه سال جاری ادامه دارد، افزود: نخستین گام، استانداردسازی تعاریف و مفاهیم اقلام اطلاعاتی در شهرداری است که تعاریف تمام اقلام اطلاعاتی از جمله فضای سبز، معابر، خیابان‌ها، سالن‌های مطالعه، کتابخانه و سالن‌های ورزشی مشخص و استانداردسازی می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تصریح کرد: گام دوم، یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی موجود در شهرداری اصفهان است که به صورت متعدد، متنوع و واگرا تولید شده بود.

وی ادامه داد: در این راستا سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات با هدف ذخیره‌سازی اطلاعات شهرداری بر اساس مفاهیم و اقلام اطلاعاتی استاندارد، راه‌اندازی شده است.

فردانی با بیان اینکه در حال حاضر کار یکپارچه‌سازی اطلاعات با جدیت پیش می‌رود، گفت: تا اواخر مردادماه سال‌جاری انتشار اطلاعات در چارچوب داشبوردهای مدیریتی به عنوان گام سوم نظام مدیریت اطلاعات در شهرداری انجام خواهد شد.

وی افزود: نتیجه این اقدامات امکان دسترسی سریع به اطلاعات صحیح و دقیق است که سرعت و دقت تصمیم‌گیری را رقم می‌زند همچنین کارشناسان و مدیران به جای صرف انرژی برای جمع‌آوری اطلاعات، به سمت تقویت تحلیل اطلاعات، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری درست حرکت خواهند کرد.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تاکید کرد: اگر اطلاعات صحیح را در زمان مناسب در اختیار داشته باشیم می‌توانیم در راستای جلب رضایت شهروندان عملکردها را سریع‌تر بهبود ببخشیم.

کد خبر 432274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.