صدور ۲۵۷ اخطار تعطیلی کار در منطقه ۲ قزوین

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در خردادماه امسال ۲۵۷ مورد ارائه اخطار کتبی برای تعطیل کار را به ثبت رسانده است.

به گزارش ایمنا، کیومرث فدایی‌فر با اشاره به اقدامات انجام شده توسط واحد اجراییات منطقه دو در خرداد ماه امسال، اظهار کرد: واحد اجراییات منطقه دو شهرداری قزوین اقدامات مختلفی را در زمینه‌هایی مانند ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز، اجرای حکم، ارائه اخطار کتبی جهت تعطیلی کار، اخذ تعهد کتبی از متخلفین و جمع آوری وسایل متخلفان انجام داده است.

وی افزود: واحد اجراییات منطقه دو شهرداری قزوین در خرداد امسال ۲۵۷ مورد ارائه اخطار کتبی برای تعطیل کار را به ثبت رسانده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: این آمار در شرایطی به وجود آمده که شهروندان منطقه دو به قوانین و موضوعات صادرشده از سوی شهرداری قزوین توجه نمی‌کنند و واحد اجراییات در وهله نخست مجبور به صدور اخطار کتبی می‌شود.

فدایی‌فر اظهار کرد: شهروندان منطقه دو قزوین باید در تمام اقدامات خود از جمله ساخت و ساز و مشاغل مختلف مرتبط قوانین و سازوکارهای مختلف شهرداری را رعایت کنند تا به این وسیله این منطقه مجبور به استفاده از اخطار کتبی، پلمپ و… نشود.

وی افزود: امیدواریم با اجرای قوانین مورد نظر، تمامی ساخت و سازها به‌درستی و بدون هیچ تعللی انجام شود.

کد خبر 432189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.