بودجه هیئت‌های ورزشی اصفهان به درستی توزیع نمی‌شود

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها گفت: بودجه هیئت‌های ورزشی به درستی توزیع نمی‌شود و در این زمینه شفافیتی وجود ندارد و باید بودجه‌ها شفاف و حق شهرستان‌ها و روستاها مشخص شود.

حسین میرزائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با انتقاد از نبود امکانات کافی در حوزه ورزش برای شهرستان‌های استان اصفهان، اظهار کرد: اصفهان یک استان برخوردار از نظر داشتن سرمایه‌های ورزشی است اما در برخی شهرستان‌ها عملکرد خاصی در هدایت و تقویت این سرمایه وجود ندارد.

وی با ابراز تأسف از مشخص نبودن متولی تربیت بدنی در برخی شهرستان‌ها، افزود: اداره کل ورزش و جوانان باید به ادارات شهرستانی راهکارهای اساسی در این حوزه ارائه کند.

نماینده اصفهان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: به‌طور مثال احداث سالن‌های ورزشی در نطنز نیمه‌کاره مانده‌اند و در بادرود زمین چمن ورزشی وجود دارد اما میزان آب لازم برای آبیاری آن نیست.

میرزائیان اضافه کرد: بودجه هیئت‌های ورزشی به درستی توزیع نمی‌شود و در این زمینه نیز شفافیتی وجود ندارد بنابراین باید بودجه‌ها شفاف و حق شهرستان‌ها و روستاها در حوزه ورزش مشخص شود.

وی در خصوص مشکلات سالن‌های ورزشی در شهرستان‌ها، گفت: سالن‌های ورزشی توان پرداخت حقوق نیروهای خود را ندارند و شهرستان‌های استان اصفهان در این زمینه مشکلات بسیاری دارند.

نماینده نطنز در شورای اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در استان تنها به شهر اصفهان رسیدگی می‌شود و به شهرستان‌ها توجه لازم در موضوعات مختلف به خصوص در حوزه ورزش نمی‌شود که لازم است از این توجه به مرکز پرهیز کرده و شهرستان‌ها و روستاها نیز به شکل خاص دیده شوند.

کد خبر 432141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.