غضنفر آبادی: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس گفت: اینکه می‌گویند آمریکا چنین می‌کند و چنان می‌کند، درست نیست؛ زیرا آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، موسی غضنفر آبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش وزیر امور خارجه در نشست امروز گفت: آقای ظریف شما فرمودید دنیا در شرایط گذار است و اگر کسی این شرایط را درک نکند خسارت خواهد دید؛ سوال این است که چه کسی باید کمک کند که شرایط گذار را مدیریت کنیم و نقش وزارت امور خارجه و شخص وزیر چیست، شرایط گذار از چه زمانی و چه سالی شروع شد البته شما در شرایط گذار حرف‌هایی را زدید که نباید می‌زدید.

وی افزود: اینکه می‌گویند آمریکا چنین می‌کند و چنان می‌کند، درست نیست زیرا آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، من نمی‌خواهم شما تضعیف شوید بلکه می‌خواهم به آنهایی پیام بدهند که به اشتباهات افرادی چون شما دلخوش شده‌اند. ملت ایران مذاکره با آمریکا را ذلت می‌داند و آمریکا برای همیشه برای ملت ایران منفور و غیرقابل تحمل است.

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای ظریف شما وزیر خارجه کشوری هستید که مردان بسیار بزرگ و شجاعی داشته و دارد، از حاج قاسم سلیمانی بزرگ گرفته تا شهید همت، شهید کاظمی، شهید باقری، شهید باکری و شهید حججی، باید تا یک هفته فقط نام شهدا را بشمارم و مردان بزرگی که امروز دراین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنند.

غضنفر آبادی گفت: آقای ظریف شما با شهامت و در تراز وزیر امور خارجه ملت بزرگ، دلیر، قهرمان، هوشمند و ولایی ایران اسلامی موضع بگیرید و بدانید چنین ملتی پشت سر شما است. آقای ظریف در شرایطی که کشور ما نیاز به ارز دارد چرا برای صادرات کالا از جمله محصولات کشاورزی از جمله خرما تلاش نمی‌شود. آقای ظریف دیپلماسی باید قدرت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهد، آقای ظریف امروز بسیار خوب صحبت کردید و تشکر می‌کنم اما امیدوارم همان‌گونه که خوب صحبت می‌کنید، خوب عمل کنید.

کد خبر 432086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.